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CUSTOMER SUPPORT (M/F)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Sobre nós A Centralmed é desde uma referência no panorama da Segurança e Saúde no Trabalho, Segurança Alimentar e Formação Profissional, visando a prevenção dos riscos profissionais e de saúde pública, promovendo a saúde dos trabalhadores e consumidores.
Somos uma empresa autorizada pelo despacho conjunto da Direção Geral da Saúde (DGS) e Autoridade para as Condições Gerais do Trabalho (ACT) de 27 de agosto de , para a prestação de serviços externos de Segurança e Saúde no Trabalho.
Toda a sua Formação Profissional é certificada pela DGERT.
Situados em pleno coração de Lisboa (Entrecampos), os escritórios da Centralmed oferecem um ambiente dinâmico e jovem, onde trabalharás diretamente com a equipa de serviços clínicos.
Reportando diretamente à Direção de Gestão de Clientes, terás como principais responsabilidades.
• Gestão de carteira de Clientes, assegurar a execução dos serviços contratados, de acordo com os termos contratuais e níveis de serviço; • Responder a pedidos de informação e suporte de forma clara e esclarecedora, tendo como principal objetivo a oferta de uma excelente experiência com o Cliente, quer seja pelo contacto escrito ou telefónico; • Trabalhar com equipas internas e parceiros para assegurar uma resolução rápida e de alta qualidade; • Resolução de problemas e apresentar soluções eficazes e eficientes; • Apoiar na definição de ações preventivas e corretivas que abordem situações problemáticas, detetadas durante o serviço em curso; • Compreender os objetivos de negócio do cliente, antecipar as suas necessidades apresentando soluções adequadas.
Perfil.
• 12º ano ou Licenciatura em área relevante para as funções descritas; • Experiência 2-3 anos na área da gestão de clientes; • Domínio de inglês falado e escrito (Eliminatório); • Capacidade de análise e resolução de problemas; • Orientação para o cliente e para a qualidade; • Bons conhecimentos de Microsoft Office.
Valorizamos.
• Forte orientação para o cliente; • Forte capacidade de comunicação e argumentação; • Proatividade, iniciativa e excelente apresentação; • Capacidade de planeamento e organização.
Vantagens em fazer parte da equipa.
A empresa oferece a oportunidade de integrar um projeto desafiante, onde terá a oportunidade de acrescentar valor e crescer profissionalmente.
Oferecemos um pacote salarial de acordo com as responsabilidades exigidas, bem como acesso a outros benefícios existentes na empresa.
Se está interessado(a) e reúne estas condições, envie o currículo atualizado em resposta ao anúncio para com a Ref.ª CSUP/CENT/.
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Centralmed
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 13/06/2023
Data de expiração
  • 02/06/2024
German customer support - Barcelona office
Spoton connections

Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... responsibilities: serve as the primary point of contact for customer inquiries via calls and emails provide high-quality customer service, ensuring customer......

Customer Support Advisor Turkish
SmartRecruitments

Give real-time, accurate information that empowers the customer to make decisions... as a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Communicate with customers using various channels (telephone, email and chat)ensure customer satisfaction and provide professional customer supporthandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and followidentify the issue the client is facing, troubleshoot......

German Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a german customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Dutch Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

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German speaking Customer and Sales Support Officer
SpotOn Connections

Responsibilities: provide superior professional customer service whilst dealing with all enquiries regarding the company’s products and services; ensure that client accounts are opened according to the client’s product and service guidelines; building a rapport with the customers whilst addressing any......

Customer Support with Arabic - Lisbon
Confidencial

What matters are your language skills and willingness to learn new things!what you will be doing:supporting arabic speaking users by multiple communication channels (phone or email)provide support to small and medium-sized businesses (smbs) both in arabic and english;provide pre and post-sales support......

Holandês - Dutch Customer Support
SmartRecruitments

The company proudly represent the leading global businesses -such as microsoft, canon, netflix, volkswagen, and audi- providing customer care, sales & technical support services, as well as content moderation for social media... do you speak dutch fluently and have excellent communication skills?available......

Customer Support with French & English for Search Engine
Paco Recrutiment

” we are looking for french speaking employees for our team in lisbon to support our customers... 2023 ! your tasks: ability to assist users with pre-sales, general inquiries, and technical support issues via phone, email, chat, social messaging channels (as assigned) ability to adapt the brand’s voice......

Customer Support with Dutch & English for Search Engine
Paco Recrutiment

” we are looking for dutch speaking employees for our team in lisbon to support our customers... 2023 ! your tasks: ability to assist users with pre-sales, general inquiries, and technical support issues via phone, email, chat, social messaging channels (as assigned) ability to adapt the brand’s voice......