Ir à oferta completa

SERVICE DESK/DESKTOP MANAGEMENT

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A Dellent é uma empresa de consultoria especializada em Sistemas de Informação e Telecomunicações.
O nosso objetivo é conseguirmos ajudar os nossos consultores e candidatos a integrarem projetos que vão ao encontro dos seus interesses, motivações e expectativas.
Sempre gostaste do mundo das telecomunicações? Então vais gostar deste projeto, pois aqui terás a possibilidade de inovar nas áreas da TV, internet e voz.
Farás ainda parte de uma equipa cujos projetos terão grande exposição a nível nacional.
Procuramos um(a) consultor de Service Desk/Desktop Management para um projeto em Lisboa e na Covilhã.
Quem procuramos.
-Formação Académica Superior ou 12.º ano ou experiência equivalente; -Experiência técnica comprovada no despiste e resolução de temas no âmbito de TI’s (mínimo 2 anos); -Experiência em sistemas operativos Linux e/ou Windows na ótica do utilizador avançado; -Experiencia de utilização de Active Directory; -Experiencia de utilização de ferramentas de ticketing, CMDB; - Conhecimentos ou certificação ITIL; - Boa capacidade (faladas e escritas) comunicação em Português (de Portugal preferencial), e Inglês (preferencial); -Disponibilidade para trabalhar por turnos rotativos; -Capacidade analítica, pensamento crítico e criativo; -Responsabilidade, proatividade, autonomia e dinamismo; -Capacidade de trabalhar sob pressão, em equipa e de gerir múltiplas atividades; -Capacidade de resolução de problemas e de comunicação eficaz; - Boa capacidade (faladas e escritas) comunicação em Português e Inglês são obrigatórias; O que oferecemos.
- Seguro de Saúde; - Plano de formação ajustado e personalizado, com um orçamento para gastares nas formações e livros técnicos que considerares necessários; - Feedback constante e acompanhamento para que possas crescer profissionalmente; - Processo de onboarding remoto; - Eventos de equipa todos os semestres para que possas viver novas aventuras; - Descontos e ofertas exclusivas nos nossos parceiros; - Cultura de proximidade e transparência.
As tuas ideias e necessidades são ouvidas e valorizadas por nós! Candidaturas.
Submete a tua candidatura aqui.
Para além disso, se também quiseres estar a par das novidades do mercado de trabalho sabe mais aqui.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Dellent
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 02/04/2024
Data de expiração
  • 01/07/2024
Customer Service German (m,f) Banking
Personalbüro U. Herrmann

Start: 5th april banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for......

Customer service agents (m,f) german cryptocurrency
Personalbüro u. herrmann

From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......

CUSTOMER SERVICE GERMAN SUPPORT LINE LISBON
Gi Group

Candidates should obtain more information about our privacy and data management policy in ttps://pt... you want be a customer service agent for one of the biggest technology multinationals in the world ? check the offer below... tasks: – to be the point of contact of the costumers through a variety of......

Patch Management Analyst
Newin

Operational management · create knowledge articles to document software patch deployment and remediation tasks... acquisition & deployment · complete patch management agent installs and resolve issue with non-functioning agents... · establish and maintain regular written and in-person communications......

Customer Service (m/f) - German Speaker - PORTO
Vertente Humana

Main responsibilities: - handling all incoming customer requests by phone, email and chat, in line with service standards and procedures, offering excellence and quality of service to customers... are you a motivated and communicative person who loves helping others? this is the perfect opportunity for......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

Requisitos do trabalho and for a service that the customer won't forget, you need: - six months of relevant experience (prefered); - strong computer navigation skills and pc knowledge (you don’t need to be a pc nerd, don’t worry); - ability to effectively communicate, both written and verbally; - attention......

Représentant du service client génération - 3/jours remote
Génération

Un management de proximité et un accompagnement au quotidien (coaching, culture de l’entraide... vos missions après une formation interne au métier et aux outils de gestion, vous serez en charge de : réceptionner les appels entrants ; traiter par téléphone les actes de gestion, les demandes de renseignements......

Customer Service Advisor Arabic Speaker Lisbon
SmartRecruitments

Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......

German Customer Service
SmartRecruitments

Utilize our extensive knowledge base to find independent solutions and deliver exceptional customer service... engage in outbound callbacks and proactively assist customers who previously contacted facebook customer service via other channels... are you ready for an incredible adventure in sunny portugal?......

Hebrew customer service agent
Spoton connections

The ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle customer emotions... join a multicultural team and advance your career as a customer support agent... this is a flexible role with working hours that may include......