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OPERADOR(A) DE CONTACT CENTER

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Descrição: Estamos a recrutar Operador(a) de Call Center, para empresa de referência no setor comercial.O que terás de fazer- Contactar clientes e/ou potenciais, com o objetivo de apresentar e promover produtos/serviços;- Garantir novas receitas de negócios, visando novos clientes e aumentando o portfólio de fornecedores.O que precisas de garantir- Habilitações literárias ao nível do 12º ano de escolaridade;- Experiência em contexto de call center (inbound e outbound);- Gosto pela área comercial;- Equipamentos informáticos obrigatórios (PC e auriculares).O que te proporcionamos- Contrato inicial e de formação de 1 mês;- Contrato de trabalho temporário após o contrato de formação;- Várias cargas horárias disponíveis (20h, 30h, 35h ou 40h semanais);- Vencimento base consoante a carga hprária + Subsídio de Alimentação + Plano comissional variável.
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 22/05/2024
Data de expiração
  • 20/08/2024
Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......

Contact center operator (m\f)
Eurofirms

Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......

Operador/a Call Center Bilíngue Português/Italiano
Bestcall

Conhecimentos fluentes a nível de português e italiano (obrigatório); habilitações mínimas 9º ano (obrigatório); experiência anterior em contact center (preferencial); comunicativo/a e facilidade para trabalhar em equipa à distância; bons conhecimentos de informática na óptica do utilizador......

Market Center Administrator
KW Drive

With industry-leading real estate training, generous commission splits, and an experienced leadership and support staff, keller williams drive is a hot spot for agents looking to rapidly build and grow their real estate careers... you will have consistency, strong follow-up skills, and great follow-through......

CALL CENTER - Gestor de Energia
Evidencias Sinceras, Lda.

* funções a desempenhar: realização de contactos telefónicos para divulgação de serviços; angariação de clientes; apresentação de novas soluções a atuais clientes; gestão e acompanhamento de carteira de clientes; outras tarefas inerentes à função; requisitos do trabalho português-portugal......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

Gestor(a) de atendimento telefónico Altice Empresas
SNU - Telecomunicações e Energia

Gostas de desafios? gostas de sair da tua zona de conforto? então, este anúncio é para ti! estamos a recrutar um(a) gestor(a) de atendimento telefónico para o segmento empresarial com aptidão comercial para integrar na equipa de call center... outros dados de posição funções: - gestão de carteira de......

Remote German Customer Support Agent in Lisbon
SpotOn Connections

Responsibilities: provide friendly and efficient service to customers as the first point of contact resolve customer issues and questions via emails and inbound calls, including urgent situations identify and escalate issues appropriately multitask numerous tasks during the day research information......

Full Stack Software Developer (Java)
Uniksystem -Sistemas de Informação,Lda

We will contact you only if your profile is selected for the next stage of recruitment... experience: 2 years ++ uniksystem is expanding the java center of excellence (coe) to support international growth and unik low-code bpm platform, our key software product... we are proud to be part of joyn, an......