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SANTANDER UNIVERSIDADES STRATEGY SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Descripción del puesto.
Santander Universidades Strategy Specialist Country.
Portugal Estratégia Impacto Social.
Definir a estratégia e desenho das iniciativas de impacto social Contribuir para o aumento de pessoas com ensino superior em Portugal; Contribuir para mais pessoas com um trabalho melhor e duradouro, através de iniciativas de empregabilidade; Contribuir para que cada vez tenhamos um melhor ecossistema empreendedor e de empresas com crescimento acelerado; Definir e acompanhar os KPIs de impacto social, indicando medidas para atingir os objetivos; Acompanhar a digitalização das Universidades e a adopção da app campus digital Otimização do orçamento de mecenato e seu seguimento Prospeção das maiores carências sociais no âmbito da Educação superior, Empregabilidade e Empreendedorismo bem como dos principais agentes que podem colmatar essas carências.
Estratégia comercial Implementar campanhas de captação e de engagement de clientes (COMPANY NAME) Portugal (todos os clientes universitários/ex-universitários dos anos e docentes/funcionários universidades); Desenho da oferta para captação e rentabilização, incluindo gestão de parcerias se aplicável Definir e acompanhar os KPIs de crescimento de clientes e sua rentabilidade Acompanhar a rentabilidade das empresas Universidades e traçar as oportunidades de crescimento; Fazer apresentações regulares de acompanhamento da atividade; Acompanhamento com as áreas corporativas e demais áreas do Banco.
Competências/ Perfil.
Preferência experiencia entre 2 a 3 anos nas áreas de consultoria estratégica; Gosto por trabalhar com propósito e em responsabilidade social; Capacidade de interação pessoal e boas skills de comunicação e persuasão; Capacidade analítica e de síntese; Experiencia em apresentações e relatórios de acompanhamento; Ingles e Espanhol No Santander cada um de nós é "Risk Pro".
Isto significa ter a responsabilidade pessoal de identificar, avaliar, gerir e reportar eventuais riscos para o banco decorrentes do desempenho das nossas funções.
Vamos dar-lhe o conhecimento e as ferramentas para ser Risk Pro em todas as situações.
Esta cultura de riscos é fundamental para o Santander Way, a nossa forma de trabalhar.
O Banco dispõe, nos termos do previsto na Lei nº de 20 de dezembro, de um canal de denúncias - Canal Aberto, acessível através do link https://secure.
thicspoint.
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tml
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 24/04/2024
Data de expiração
  • 23/07/2024
Trax Technical Specialist
Scorpion Circle

Responsibilities of this role include, but are not limited to:• translate bank technical specifications in agency functional specifications and perform the fis• trax configuration for payments, statements, payment status reports;• configure and establish dhots fis trax connectivity: h2h, swift, ebics......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... requisitos do trabalho languages: - english spoken and written......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Since we started small and worked veryclosely with each other, we intend to maintain this mentality and share it with our incoming team members... reliable professional and progressive mindset... over 2 years of customer support/technical support experience... ambitious to engage with other team members......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... we are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty......

Full Stack Software Developer (Java)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Providing the best user experience, with simplification of processes, through technological innovation... job opening: [junior, mid-level or specialist]... uniksystem will process it as well as the attached documents within the scope of this and future recruitment and selection processes... com/careers/full-stack-software-developer-java/......

Russian speaker Customer Care Advisor
SmartRecruitments

B2)-interest in digital technologies-no experience is needed but would be an asset-excellent communication skills contract:- initial contract with a duration of 12 months, permanent after 2 years (or 1 renewal)- private health insurance after contract signature (additionally to the standard insurance)-......

Customer Care Advisor Hebrew Speaker - work from home
SmartRecruitments

Part of your daily activities will be:- provide optimal advice regarding different queries of the business clients;- create a meaningful rapport with key decision makers in the marketing industry and serve as a consultant for their online advertising strategy;- understand the business goals of your clients......

Bilingual game tester
Ptw portugal

Outros dados de posição what we offer: you will be working for the pre-eminent global provider of specialist services to the games industry and provided with full training and the opportunity to work on some of the biggest games titles in the world... learn as you work and be part of something real......

Medewerker Klantenservice - Nederlandstalig - OPORTO
Vertente Humana

Our client is a global multinational customer experience specialist providing consulting, customer service, sales, technical support and collections services through their extensive network of contact centers and remote agents... registration in the system of all requests/changes indicated by the client......