Ir à oferta completa

OPERADOR/A DE CALL CENTER INBOUND/OUTBOUND (M/F)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

O Grupo Intelac recruta Operador/a de Call Center Inbound/Outbound (M/F) em regime de contrato direto com o cliente para desempenhar funções em empresa de equipamentos de mobilidade em fase de implementação em Portugal sediada em Queluz de Baixo.
Função.
- Promoção de elevadores de escadas e outros equipamentos similares.
- Em regime de inbound.
atender chamadas de potenciais clientes e tentar converter o contacto numa visita e organizar as rotas e as agendas dos vendedores; - Em regime de outbound.
contactar telefonicamente clientes para apresentação e promoção de campanhas comerciais; - Manter atualizada a base de dados dos clientes após cada contacto da parte do telemarketing e do contacto com o cliente e de acordo com os relatórios dos vendedores.
Requisitos.
- Habilitações Literárias.
Mínimo 12º ano de escolaridade; - Experiência na área de Telemarketing, Call Center ou outras áreas similares; - Bons conhecimentos de Inglês (escrito e falado); - Experiência e conhecimentos de utilização de Microsoft Office; - Boa capacidade de comunicação, assertividade, escuta ativa e gosto de trabalho em equipa.
- Valoriza-se residência no concelho de Sintra/Oeiras; - Disponibilidade imediata ou a curto prazo.
Oferta.
- Contratação direta pela empresa cliente; - Horário.
09hh30 de segunda a sexta-feira; - Salário base.
€/Dia SA.
Solicitamos o envio do seu CV com a refª SA_CallCenter, confirmando o seu consentimento no tratamento dos dados constantes no referido CV para efeitos deste processo de recrutamento ou outros de acordo com o seu perfil, num prazo de 2 anos.
Caso não nos dê consentimento, não poderemos considerar o seu processo.
Pode consultar a nossa Política de Privacidade em intelac.
t/site/politica-de-privacidade/
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Intelac Temporária, ETT, Lda
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 03/05/2024
Data de expiração
  • 01/08/2024
CALL CENTER - Gestor de Energia
Evidencias Sinceras, Lda.

Outros dados de posição horário de 30 horas semanais, de segunda a sexta-feira das 09:30h – 17:00h; pausa para almoço: 12:30h - 14:00h; plano de remuneração: 100,00€ pagos semanalmente (em regime de recibos verdes); plano de remuneração: comissões apelativas; folgas ao fim-de-semana; zona......

Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......

CRO Learning trainer
Minor hotels portugal

Audits agents to ensure call quality and optimize sales -designing and creating learning opportunities tailored to the characteristics of individuals or groups through their needs to guide them in their process... professional growth- company benefits... multicultural environment......

Content moderator (m,f) social media german
Personalbüro u. herrmann

Outros dados de posição benefits 100% on-site (pop) and 24/7 (night shifts included) german 950 base salary + 450 language adder + 167 meal allowance relocation assistance for candidates coming from abroad international community modern office in a city center with open spaces, easy to access with public......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......

Customer service german (m,f) banking
Personalbüro u. herrmann

€ + skill adder 200... 00 € + language adder german 450... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the overall customer experienceprovision of information on......

Customer Service German (m,f) Banking Lisbon
Personalbüro U. Herrmann

Relocation package: for candidates from abroad, 4 weeks in a hotel + transportation;for candidates relocating internally, 2 weeks + transportation... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to......

Net Developer
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Experience: 2 years ++ uniksystem is expanding the center of excellence (coe) to support international growth and unik low-code bpm platform, our key software product... net /c#• databases: ms sql server, mysql, oracle db; required skills and experience:• fluency in english (c1); excellent soft skills......