IQOS CUSTOMER CARE ASSISTANT - ASSISTENTE DE VENDAS
Descrição da oferta de emprego
Este ano a DAILY PLANET foi eleita, pelos seus clientes IQOS e pela PMI, o MELHOR IQOS PARTNER , na categoria de CONSUMIDOR/CUSTOMER CARE AND SERVICE, com o melhor NPS (Net Promoter Score) de entre todas as 149 lojas IQOS em Portugal.
Por esse motivo a qualidade de atendimento e serviço ao cliente IQOS (bem como todos os outros) é um ponto prioritário e essencial para nossa empresa e implica um constante empenho e formação dos nossos colaboradores, em particular, na área do tabaco aquecido.
A posição para a qual se está a candidatar é para a área Customer Service and Care IQOS e Assistente de Vendas Comercial da DAILY PLANET, em part-time variável numa fase inicial, com um horário por turnos rotativos.
Devemos sublinhar que para fazer parte da nossa equipa IQOS - DAILY PLANET oferecemos de forma integrada FORMAÇÃO CERTIFICADA em três áreas específicas.
Formação Jogos Santa Casa Formação Banco de Portugal para prestação de serviços bancários Formação IQOS PRO Esta posição tem como funções.
Atendimento presencial e profissional ao público Mínimo cerca de 25 Hrs por semana Horário funcionamento para turnos entre as e as Esta função requer da parte do nosso colaborador.
Capacidade de trabalho sobre pressão Facilidade para criar empatia e interagir com o cliente de forma fluída Foco absoluto na resolução dos problemas apresentados pelos nossos clientes IQOS Capacidade de percepcionar e resolver as necessidades dos nossos clientes Localização.
Strada Outlet (Odivelas) Preferencial (não obrigatório).
Língua Inglesa 12º Ano ATENÇÃO.
se não pretender realmente deslocar-se para realizar a entrevista por favor não confirme a sua presença caso seja contactado pelo nosso responsável de recrutamento.
Compreenda que ao confirmar uma entrevista se não comparecer estará a tirar o lugar e a oportunidade a um candidato que realmente pretenda pertencer á equipa IQOS - DAILY PLANET.
Detalhes da oferta
- Daily Planet
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 21/05/2024
- 19/08/2024
Oferecemos:▶formação inicial e contínua;▶vencimento de acordo com a experiência demonstrada;▶plano de benefícios e compensações;▶possibilidade de prémio semestral de desempenho;▶possibilidades de progressão de carreira... outros dados de posição outras informaçõeslocal de trabalho: torres vedras, ponte......
Your job will be to support french customers trough email and phone answering their queries and helping them to solve any questions they might have... requisitos do trabalho fluent or native in french good english good communications skills......
At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......
Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... responsibilities: serve as the primary point of contact for customer inquiries via calls and emails provide high-quality customer service, ensuring customer......
This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer......
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......
Give real-time, accurate information that empowers the customer to make decisions... as a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests......
Responsibilities include handling customer queries and providing technical support... the ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle customer emotions... join a multicultural team and advance your career as a......
Delivery of high-caliber customer service on post-sales requests (delivery, warranties, refunds... achieve sales goals set up on a quarterly basis while providing an excellent customer experience... inbound sales support and selling of products to increase revenue while ensuring the highest level of......
• experience in day care/base care settings preferred... the offer: • assist all residents with daily care needs, ensuring a high standard of personal care and well-being... they are in search of empathetic and proficient nursing staff with expertise in nursing or medicine, capable of offering thorough......