EXECUTIVE ASSISTANT
Descrição da oferta de emprego
We're backed and trusted by leading companies and investors such as Luz Saúde, Busy Angels, Caixa Capital and Novartis.
Today we're looking for an Executive Assistant to join our talented team and help us revolutionize healthcare, minimize medical error and thus improve patient outcomes.
Responsibilities.
Providing executive, administrative, and development support Acting as the primary point of contact for both internal and external stakeholders Managing information flow Complete a variety of administrative tasks that facilitate the teams ability to effectively lead the organization, including.
assisting with special projects; designing and producing complex documents, reports, and presentations; collecting and preparing information for meetings Manage multiple complex calendars and scheduling Process and distribute daily mail Planning and organizing travel arrangements Completing a broad variety of daily administrative tasks, including payments and expense reports.
Organize, execute and assist with team activities Manage archives, repositories and digital storages Management of team office space Act as a liaison for direct reports Running personal errands and tasks Requirements Bachelor’s degree with previous work experience as an Executive Assistan Native English or similar level.
Excellent Portuguese, both written and spoken.
(Nice to have) Fluency in MS Office (Word, PwPt and Excel).
Excellent verbal and written communication skills, including editing and grammar.
Ability to conduct research and present data in a succinct and well-written manner.
Ability to work independently with discretion and confidentiality.
Good planner and time manager.
Acting with the right level of urgency to situations; Ability to prioritize and handle multiple assignments at any given time; Ability to work under tight deadlines; Exceptional organizational skills and impeccable attention to detail; EU work permit.
Benefits Highly competitive compensation package Health & dental insurance.
New Macbook Pro and budget for peripherals.
Flexible schedule, open vacation policy and birthday day-off.
Budget for your continuous education plan, drafted by you.
Contribute in decision-making and exposure to diverse areas of the company.
Team holidays.
Office freebies.
No Corporate BS.
Detalhes da oferta
- UpHill
- 01/04/2024
- 30/06/2024
En tant qu'assistant(e) administratif(ve) francophone, vous serez responsable de la gestion des propositions d'adhésion aux assurances, de l'assurance du paiement des prestations de santé complémentaires, de la gestion du service client et du service téléphonique avec les clients......
O grupo hoteleiro phc hotels encontra-se a recrutar, para reforço da sua equipa comercial:sales executive (m/f)com reporte direto à diretora comercial, as suas principais responsabilidades são:- prospeção, orçamentação e concretização de negócio dos diversos segmentos para as unidades da phc hotels;-......
O grupo hoteleiro phc hotels encontra-se a recrutar, para reforço da sua equipa comercial: sales executive (m/f) com reporte direto à diretora comercial, as suas principais responsabilidades são: prospeção, orçamentação e concretização de negócio dos diversos segmentos para as unidades da phc hotels......
Como será o teu dia-a-dia: criar, implementar e otimizar campanhas de marketing online e offline para promover os imóveis e serviços do grupo; gerir as redes sociais das marcas buyme; atualização e otimização de atividades de marketing digital tais como, manutenção do website, crm e email marketing;......
Perfil do candidato:▶formação superior em área relevante para a função;▶experiência no desempenho de atividades de cariz comercial, atendimento e apoio ao cliente;▶capacidade de negociação, gosto e motivação para o trabalho na área comercial;▶competências no âmbito da organização, orientação para resultados......
Salário: salário: 19... se queres fazer parte desta empresa jovem, dinâmica e em pleno crescimento e acreditas que podes contribuir para a nossa equipa, esta é a tua oportunidade! objetivo a tua principal função será o atendimento e acompanhamento dos hóspedes, garantindo uma uma estadia positiva e de......
Responsabilidades da assistente pessoal incluem:- atuar como ponto de contacto entre o gerente e os clientes internos e externos;- selecionar e direcionar chamadas telefónicas e distribuir correspondência;- saber lidar com solicitações e consultas adequadamente... requisitos:- experiência comprovada......