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CYBER RESILIENCE SPECIALIST

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A  Dellent  é uma empresa de consultoria especializada em Sistemas de Informação e Telecomunicações.
O nosso objetivo é ajudar os nossos consultores e candidatos a integrarem projetos que vão ao encontro dos seus interesses, motivações e expectativas.
Connosco irás contactar diretamente com um projeto da área da banca portuguesa de referência, com um grande posicionamento na área de empresas e retalho.
Aqui poderás fazer parte de uma equipa dinâmica, diversa, transparente e com uma abordagem focada no cliente.
Procuramos um(a)  Cyber Resilience Specialist  para este projeto na área da  banca, em  Oeiras (Hybrid).
Responsabilidades.
Identificação e avaliação de ameaças de segurança e elaboração de análise de risco por forma a determinar o impacto potencial de incidentes de segurança; Desenvolvimento de estratégias e planos de resiliência cibernética para mitigar riscos e proteger ativos críticos; Implementação de controles de segurança, políticas e procedimentos para proteger ativos de informação; Propor a implementação de mecanismos de deteção de ameaças e incidentes cibernéticos; Implementação de planos de resposta a incidentes, incluindo coordenação de investigações forenses; Realização de testes de resiliência como seja a simulação de incidentes e recuperação de desastres para avaliar a eficácia dos planos e processos implementados.
Requisitos.
Formação em Segurança de Informação, Ciências de Computação ou área relacionada; Certificações relevantes, como CISSP, CISM ou CompTIA Security+; Experiência comprovada em cibersegurança e resiliência cibernética; Conhecimentos sólidos em regulamentações de segurança cibernética; Familiaridade com ferramentas de segurança cibernética e tecnologias avançadas; Proatividade e boas capacidade de comunicação.
O que oferecemos? Seguro de Saúde; Plano de formação ajustado e personalizado, com um orçamento para gastares nas formações e livros técnicos que considerares necessários; Feedback constante e acompanhamento para que possas crescer profissionalmente; Processo de onboarding remoto; Eventos de equipa todos os semestres para que possas viver novas aventuras; Descontos e ofertas exclusivas nos nossos parceiros; Cultura de proximidade e transparência.
As tuas ideias e necessidades são ouvidas e valorizadas por nós!
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Dellent
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 22/04/2024
Data de expiração
  • 21/07/2024
Trax Technical Specialist
Scorpion Circle

Responsibilities of this role include, but are not limited to:• translate bank technical specifications in agency functional specifications and perform the fis• trax configuration for payments, statements, payment status reports;• configure and establish dhots fis trax connectivity: h2h, swift, ebics......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

Job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the internet depending upon client requirements... we're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... requisitos do trabalho languages: - english spoken and written......

Technical Support Specialist
Cluster OSL

Since we started small and worked veryclosely with each other, we intend to maintain this mentality and share it with our incoming team members... reliable professional and progressive mindset... over 2 years of customer support/technical support experience... ambitious to engage with other team members......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

You always have a sympathetic ear, and you advise our customers over the phone and via email... we are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty......

SOC Analyst
ITDS

Deep understanding of cyber threats and attack vectors... as a soc analyst, you'll safeguard digital landscapes, detecting and mitigating cyber threats for our clients... maintain documentation of security incidents... collaborate with incident response teams... analyze and investigate potential threats......

Full Stack Software Developer (Java)
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Providing the best user experience, with simplification of processes, through technological innovation... job opening: [junior, mid-level or specialist]... uniksystem will process it as well as the attached documents within the scope of this and future recruitment and selection processes... com/careers/full-stack-software-developer-java/......

Bilingual game tester
Ptw portugal

Outros dados de posição what we offer: you will be working for the pre-eminent global provider of specialist services to the games industry and provided with full training and the opportunity to work on some of the biggest games titles in the world... learn as you work and be part of something real......

Medewerker Klantenservice - Nederlandstalig - OPORTO
Vertente Humana

Our client is a global multinational customer experience specialist providing consulting, customer service, sales, technical support and collections services through their extensive network of contact centers and remote agents... registration in the system of all requests/changes indicated by the client......

Dutch-speaking Customer Support Agent (m/f) - PORTO
Vertente Humana

Our client is a global multinational customer experience specialist providing consulting, customer service, sales, technical support and collections services through their extensive network of contact centers and remote agents... registration in the system of all requests/changes indicated by the client......