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CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST – PT/PT

Vila Nova de Gaia - Porto

Descrição da oferta de emprego

Estamos à procura de um Especialista de apoio ao cliente para ajudar os nossos clientes a utilizar os nossos produtos e serviços iGaming.
As responsabilidades dos Especialistas de apoio ao cliente incluem a resolução de questões de clientes, a recomendação de soluções e a orientação dos utilizadores através de características e funcionalidades do produto.
Para ter sucesso nesta função, deves ser um excelente comunicador, capaz de ganhar a confiança dos nossos clientes.
Perceber de iGaming, ter um forte interesse por desporto e/ou uma ideia do mundo das apostas vai colocar-te na pole position para este papel porque as tarefas principais baseiam-se nestes pontos.
O que esperamos de ti? • Experiência em apoio ao cliente; • Familiaridade com iGaming é uma enorme vantagem; • Experiência na utilização de software de helpdesk e ferramentas de apoio remoto é uma mais-valia; • Interesse natural pelo desporto é uma enorme vantagem; • Excelente capacidade de comunicação e de resolução de problemas; • Facilidade em multitasking; • Paciência no tratamento de casos difíceis; • Flexibilidade no horário de trabalho; • Capacidade de comunicar claramente, tanto na forma oral como escrita em Português (PT) e Inglês.
O que terás de fazer diariamente? • Responder às consultas dos clientes de uma forma atempada e precisa, através de chat; • Identificar as necessidades do cliente e ajudar os clientes a utilizar características específicas; • Analisar e relatar avarias do produto (por exemplo, testando diferentes cenários ou fazendo-te passar por utilizador); • Actualizar as nossas bases de dados internas com informações sobre questões técnicas e discussões úteis com os clientes; • Monitorizar as queixas dos clientes nos meios de comunicação social e contactá-los para prestar assistência; • Partilhar pedidos de funcionalidades e soluções eficazes com os membros da equipa; • Informar os clientes sobre novas características e funcionalidades; • Acompanhar os clientes para assegurar que os seus problemas técnicos são resolvidos; • Obter feedback dos clientes e partilhar com as nossas equipas de Produto e Marketing.
O que oferecemos? • Um ambiente de trabalho multicultural; • Oportunidades de crescimento na carreira; • Oportunidades de trabalhar em mercados emergentes iGaming; Se te vês a brilhar neste palco, envia o teu CV.
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Crunchequation
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 26/03/2024
Data de expiração
  • 24/06/2024
Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

We are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction and loyalty... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

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Technical Support Specialist
Cluster OSL

Over 2 years of customer support/technical support experience... acknowledge and efficiently resolve customer complaints, always striving to improve customer satisfaction... positive attitude, customer satisfaction orientation and proactivity... nice-to-have: 6 months’ experience in a technical support......

German customer support - Barcelona office
Spoton connections

Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... responsibilities: serve as the primary point of contact for customer inquiries via calls and emails provide high-quality customer service, ensuring customer......

Customer Support Advisor Turkish
SmartRecruitments

Give real-time, accurate information that empowers the customer to make decisions... as a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer......

Customer Support Agent (m, f) Turkish
Personalbüro U. Herrmann

Communicate with customers using various channels (telephone, email and chat)ensure customer satisfaction and provide professional customer supporthandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and followidentify the issue the client is facing, troubleshoot......

German Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

Our client is looking for a german customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......

Dutch Customer Support - 5000€ signing bonus
SpotOn Connections

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German speaking Customer and Sales Support Officer
SpotOn Connections

Responsibilities: provide superior professional customer service whilst dealing with all enquiries regarding the company’s products and services; ensure that client accounts are opened according to the client’s product and service guidelines; building a rapport with the customers whilst addressing any......