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CUSTOMER ADVISOR - SENHORA DA HORA

Porto - Porto

Descrição da oferta de emprego

Gostavas de trabalhar no setor da banca? Tens experiência em ambiente de call center e como comercial/vendedor? Então temos a oferta ideal para si.
Descrição/Funções.
As tuas principais responsabilidades passarão por.
- Obter a regularização célere dos atrasos de pagamento, através do contacto direto e da negociação com o cliente, de modo a alcançar os objetivos mensais estabelecidos, respeitando a política geral da Empresa para regularização do crédito mal parado e assegurando a qualidade de tratamento ao cliente, promotora da sua satisfação e fidelização, bem como da difusão da boa imagem da Empresa; - Mantém a base de dados permanentemente atualizada, de forma a poder ter um conhecimento global do cliente que facilite o processo de negociação da regularização da dívida; - Estabelece o contacto direto com o cliente, com o intuito de negociar a regularização da sua dívida, informando-o devidamente e respeitando as regras e os procedimentos instituídos na Empresa, nomeadamente no que respeita ao cumprimento dos critérios de qualidade de tratamento, o que facilita a ação comercial e contribui para a fidelização dos clientes; - Efetua investigação para tornar contratáveis os clientes que não o são, respeitando as regras de ética e deontologia, de forma a conseguir estabelecer um acordo de pagamento com estes; - Reencaminha pedidos de ajuda, a fim de evitar que o cliente se torne reincidente a nível de cobranças; - Controla a eficácia e a qualidade da gestão da carteira, acompanhando os indicadores de desempenho individual, de modo a corrigir os desvios existentes relativamente aos objetivos fixados, mantendo o Responsável de Equipa informado.
Requisitos.
Para cumprir as tuas tarefas deverás.
- Ter formação superior; - Um nível de Inglês.
nível intermédio; - Experiência em ambiente call-center; - Experiência comercial / em vendas (requisito fundamental); - Forte orientação para os resultados/comercial (requisito fundamental).
Oferece-se.
O teu horário será de 2ª a 6ª feira, 8 horas/dia, entre as 09h e as 20h (horários rotativos).
Terás a oportunidade de evoluir para uma empresa que é lider na banca.
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Adecco Recursos Humanos
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 17/04/2024
Data de expiração
  • 16/07/2024
Customer Support Advisor Turkish
SmartRecruitments

Give real-time, accurate information that empowers the customer to make decisions... as a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests......

Customer Care Advisor Hebrew Speaker - work from home
SmartRecruitments

Your profile- excellent communication skills in hebrew;- bachelor's degree (preferred);- minimum 6 months of relevant customer care experience;- general understanding of online marketing products/services being supported;- excellent communication skills;- dynamic and organized......

Nederlands spreker - Customer Care Advisor REMOTE
SmartRecruitments

Currently, our client is looking for dutch-speaking employees in customer service... your new employer in portugal is a well-known customer service provider that has many headquarters across europe... c1)- no english skills needed!- providing clients with the necessary information- support for a certain......

Procuro Senhora para cuidadar de senhora de 76 anos
Sandra Carvao

Procuro senhora para cuidadar de senhora de 76 anos na zona de odivelas... senhora com mobilididade e independencia com demencia leve... apoio com medicaçao, casa e refeiçoes... horarios semanal das 13... 00 as 9 do dia seguinte e fins de semana 24 horas......

German Customer Advisor
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Your tasks- customer contact by phone and email;- assisting with questions regarding company products;- possible malfunctions and alarm messages of the device;- handling and settings of the device;- assistance with ordering and shipping;- ordering of the device, but not the active ingredient;- orders......

Dutch speaker - Customer Care Advisor
SmartRecruitments

Responsibility-provide support to small and medium-sized businesses to help them grow across multiple channels – chat, email and phone;-support and expand the self-serve advertising base for smb clients in the online and digital advertising domain;-provide pre and post-sales support for all self-service......

Customer Service Advisor Arabic Speaker Lisbon
SmartRecruitments

Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......

Russian speaker Customer Care Advisor
SmartRecruitments

We are hiring talents to join our team supporting clients, with responsibilities such as: -communicating through chat & phone with subscribers-answering how-to questions about payments, invoices and other services-troubleshooting technical issues using your problem-solving skills-assisting customers......

Dutch Customer Support Advisor - Remote in Portugal
SmartRecruitments

What you will be doing: processing enquiries from new and existing customers (small and medium-sized businesses) by phone, email and live chat;outbound callbacks by phone and proactive contacting of all customers who have previously contacted facebook customer service via other channels (chat or email)......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......