COLD CALL INFO GATHERING INITIATIVE
Descrição da oferta de emprego
The primary responsibility will be to contact local nightclubs and venues using a provided script to gather specific information.
The candidate will utilize a template/script during calls and record the necessary details in a spreadsheet.
This includes but is not limited to identifying the contact person at the venue, confirming acceptance of certain types of performances (e.
., hip-hop and R&B), and other relevant details.
Responsibilities.
• Make outbound calls to local nightclubs and venues.
• Follow a provided script/template during calls.
• Gather specific information such as contact names and acceptance criteria.
• Record details accurately in a spreadsheet.
Requirements.
• Fluency in English (spoken and written).
• Excellent communication skills.
• Ability to follow a script and adapt as needed during conversations.
• Strong attention to detail.
• Basic spreadsheet skills for data entry.
Preferred Qualifications.
• Previous experience in cold calling or customer service.
• Familiarity with the entertainment or nightlife industry.
• Experience working with spreadsheets.
Processamento de Dados Talento Vocal Assistente virtual AtendimentoTelefônico ID do Projeto.
# Sobre o projeto 6 propostas Aberto para ofertas Projeto remoto Ativo em 1 hora atrás
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 11/04/2024
- 10/07/2024
Procuramos assistentes de apoio ao cliente para serviço de atendimento em holandês em teletrabalho funções:-apoio especializado;-fornecer informações relevantes aos clientes, a fim de melhorar o serviço ao cliente;-tratar todas as chamadas telefónicas em conformidade com os procedimentos da empresa;......
Horário de trabalho: fullt time local de trabalho: domicílio / teletrabalho requisitos do trabalho conhecimentos fluentes a nível de português e italiano (obrigatório); habilitações mínimas 9º ano (obrigatório); experiência anterior em contact center (preferencial); comunicativo/a e facilidade......
* funções a desempenhar: realização de contactos telefónicos para divulgação de serviços; angariação de clientes; apresentação de novas soluções a atuais clientes; gestão e acompanhamento de carteira de clientes; outras tarefas inerentes à função; requisitos do trabalho português-portugal......
Como resposta ao anúncio o candidato deve ligar ou enviar o seu cv actualizado... formação e certificação para o desempenho da profissão... outros dados de posição a artifel - s... promoção profissional e melhoria de condições em função do desempenho, mérito e competências adquiridas......
Outros dados de posição a artifel - s... promoção profissional e melhoria de condições em função do desempenho, mérito e competências adquiridas... recruta: técnico de pavimentação (m/f) info: 924 755 917cv to: *****@*****a função decorre no apoio em equipa, á abertura de vala e na colocação de pavimentos......
Promoção profissional e melhoria de condições em função do desempenho, mérito e competências adquiridas... experiência de condução de veículo pesado;elevado sentido de responsabilidade e espírito de trabalho em equipa;motivação e disponibilidade para deslocações; ofertavencimento inicial acima da média......
Requisitos do trabalho 3+ years proven track record in lead generation /sales/ business development hands-on experience with various sales techniques (including cold calls, focused campaigns) experience with crm software (e... main responsibilities: generate qualified business opportunities through......
Audits agents to ensure call quality and optimize sales -designing and creating learning opportunities tailored to the characteristics of individuals or groups through their needs to guide them in their process... if you want to be part of a great hotel chain, this opportunity is for you! requirements:......
We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... timetable: - working hours: monday to friday - (08:00 to 20:00) offer - payment of the training: -......
We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... timetable: - working hours: monday to friday - (08:00 to 20:00) requirements - mandatory to detain......