SUPERVISOR DE CONTACT CENTER
Descrição da oferta de emprego
Onde vais trabalhar? A vaga que temos para te oferecer espera-te em Lisboa Quais vão ser as tuas responsabilidades? Fazer a planificação diária de tarefas dos Operadores de Assistência garantindo que todas as funções são asseguradas; Garantir que as chamadas e o envio dos diferentes serviços são atendidos dentro dos tempos estabelecidos e medir os volumes de trabalho para reforçar uma ou outra actividade a fim de cumprir os objectivos da Empresa; Rever os processos associados a todas as equipas de Colaboradores e informá-los em reuniões individuais dos resultados obtidos; Resolver questões dos Operadores de Assistência sobre procedimentos e coberturas de assistência e gerir os casos complexos para prestar um melhor serviço; Rever facturas procedentes da Secção de Pagos Input a fim de validar o processo para posterior pagamento em função do condicionamento das apólices; Resolver questões da Secção de Qualidade sobre a actuação nos processos e colaborar na resolução de reclamações de forma a melhorar o atendimento ao Segurado; Detectar e comunicar aos Operadores as carências e problemas que se lhes colocam para uma melhoria contínua; Gerir e supervisionar processos de Clientes VIP; Colaborar na criação e gestão de indicadores de apoio à gestão; Colaborar com o superior hierárquico em projectos de melhoria; Informar a Chefia Directa sobre qualquer incidência ou facto relevante detectados na prestação do serviço para que os mesmos sejam resolvidos de forma adequada e com acompanhamento daSupervisão.
Cumprir com o clausulado da documentação do Sistema de Gestão da Qualidade em vigor na Empresa; Desempenhar a função de acordo com a Politica da Qualidade e os objectivos estratégicos da empresa, fazendo tudo o que esteja ao seu alcance de forma a assegurar a conformidade dos serviços fornecidos aos nossos clientes.
O que precisas de ter para integrares esta equipa? Experiência em contact center; Fluência em inglês; Boa comunicação; Boa capacidade de contacto com o cliente.
Quais vão ser os teus benefícios? Contrato direto com a empresa cliente; Formação inicial e contínua; Regime híbrido; Horários e folgas rotativas; Vencimento acima da média; Prémio anual por objetivos.
Estamos à tua espera, candidata-te!
Detalhes da oferta
- Adecco Recursos Humanos
- Indeterminado
- 10/05/2024
- 08/08/2024
Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......
Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... start: 31st may or later banking project: german on-siterole: as customer service......
Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... start: 17 june banking project: german on-site in lisbon role: as customer service......
Experience: 2 years ++ uniksystem is expanding the center of excellence (coe) to support international growth and unik low-code bpm platform, our key software product... for more information you can consult our privacy policy we will contact you only if your profile is selected for the next stage of......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... requisitos do trabalho languages: - english spoken and written correctly; - german spoken and written correctly... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through......
Outros dados de posição benefits 100% on-site (pop) and 24/7 (night shifts included) german 950 base salary + 450 language adder + 167 meal allowance relocation assistance for candidates coming from abroad international community modern office in a city center with open spaces, easy to access with public......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in french and english strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......