Ir à oferta completa

SUPERVISOR DE CONTACT CENTER

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

s resiliente e possuis boa capacidade de comunicação? Tens experiência como Supervisor de Contact Center? O teu inglês é de nível avançado? Ótimo! A marca nº1 de seguros e gestão no Brand Finance Global 500 está à tua procura! Como Supervisor de Contact Center, terás a oportunidade de trabalhar para uma das maiores seguradoras internacionais que foi também distinguida como Marca Recomendada .
Onde vais trabalhar? A vaga que temos para te oferecer espera-te em Lisboa Quais vão ser as tuas responsabilidades? Fazer a planificação diária de tarefas dos Operadores de Assistência garantindo que todas as funções são asseguradas;  Garantir que as chamadas e o envio dos diferentes serviços são atendidos dentro dos tempos estabelecidos e medir os volumes de trabalho para reforçar uma ou outra actividade a fim de cumprir os objectivos da Empresa;  Rever os processos associados a todas as equipas de Colaboradores e informá-los em reuniões individuais dos resultados obtidos;  Resolver questões dos Operadores de Assistência sobre procedimentos e coberturas de assistência e gerir os casos complexos para prestar um melhor serviço;  Rever facturas procedentes da Secção de Pagos Input a fim de validar o processo para posterior pagamento em função do condicionamento das apólices;  Resolver questões da Secção de Qualidade sobre a actuação nos processos e colaborar na resolução de reclamações de forma a melhorar o atendimento ao Segurado;  Detectar e comunicar aos Operadores as carências e problemas que se lhes colocam para uma melhoria contínua;  Gerir e supervisionar processos de Clientes VIP;  Colaborar na criação e gestão de indicadores de apoio à gestão;  Colaborar com o superior hierárquico em projectos de melhoria;  Informar a Chefia Directa sobre qualquer incidência ou facto relevante detectados na prestação do serviço para que os mesmos sejam resolvidos de forma adequada e com acompanhamento daSupervisão.
 Cumprir com o clausulado da documentação do Sistema de Gestão da Qualidade em vigor na Empresa;  Desempenhar a função de acordo com a Politica da Qualidade e os objectivos estratégicos da empresa, fazendo tudo o que esteja ao seu alcance de forma a assegurar a conformidade dos serviços fornecidos aos nossos clientes.
O que precisas de ter para integrares esta equipa? Experiência em contact center; Fluência em inglês; Boa comunicação; Boa capacidade de contacto com o cliente.
Quais vão ser os teus benefícios? Contrato direto com a empresa cliente; Formação inicial e contínua; Regime híbrido; Horários e folgas rotativas; Vencimento acima da média; Prémio anual por objetivos.
Estamos à tua espera, candidata-te!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Adecco Recursos Humanos
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 10/05/2024
Data de expiração
  • 08/08/2024
Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......

Customer service german (m,f) banking
Personalbüro u. herrmann

Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... start: 31st may or later banking project: german on-siterole: as customer service......

Customer Service German (m,f) Banking Lisbon
Personalbüro U. Herrmann

Job description:you will be a single point of contact for the bank's clients for different types of inquiriesyou are able to manage all different types of inquiries generated via inbound activities such as chat and email... start: 17 june banking project: german on-site in lisbon role: as customer service......

Net Developer
Uniksystem -sistemas de informação,lda

Experience: 2 years ++ uniksystem is expanding the center of excellence (coe) to support international growth and unik low-code bpm platform, our key software product... for more information you can consult our privacy policy we will contact you only if your profile is selected for the next stage of......

Sda with dutch & english (attractive bonus)
Fujitsu technology solutions, lda.

Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... requisitos do trabalho languages: - english spoken and written correctly; - german spoken and written correctly... job description: interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through......

Content moderator (m,f) social media german
Personalbüro u. herrmann

Outros dados de posição benefits 100% on-site (pop) and 24/7 (night shifts included) german 950 base salary + 450 language adder + 167 meal allowance relocation assistance for candidates coming from abroad international community modern office in a city center with open spaces, easy to access with public......

SDA WITH GERMAN & ENGLISH (ATTRACTIVE BONUS)
Fujitsu Technology Solutions, Lda.

Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......

SDA WITH DUTCH & ENGLISH (ATTRACTIVE BONUS)
Fujitsu Technology Solutions, Lda.

Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......

Sda with french & english (attractive bonus)
Fujitsu Technology Solutions, Lda.

Requisitos do trabalho mandatory proficiency in french and english strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......