SERVICE DESK/DESKTOP MANAGEMENT
Descrição da oferta de emprego
o nosso objetivo é conseguirmos ajudar os nossos consultores e candidatos a integrarem projetos que vão ao encontro dos seus interesses, motivações e expectativas.
sempre gostaste do mundo das telecomunicações? então vais gostar deste projeto, pois aqui terás a possibilidade de inovar nas áreas da tv, internet e voz.
farás ainda parte de uma equipa cujos projetos terão grande exposição a nível nacional.
procuramos um(a) consultor de service desk/desktop management para um projeto em mozelos (distrito de viana do castelo).
quem procuramos.
-formação académica superior em engenharia informática ou experiência equivalente; -experiência na resolução de incidentes e pedidos de forma presencial ou remota; -experiência na atualização dos tickets com o detalhe das ações efetuadas/verificadas; -experiência com windows; -conhecimento de hardware e noções de redes informáticas; - conhecimentos ou certificação itil; - carta de condução válida em portugal e disponibilidade para deslocações na região; -capacidade analítica, pensamento crítico e criativo; -responsabilidade, proatividade, autonomia e dinamismo; -capacidade de trabalhar sob pressão, em equipa e de gerir múltiplas atividades; -capacidade de resolução de problemas e de comunicação eficaz.
o que oferecemos.
- seguro de saúde; - plano de formação ajustado e personalizado, com um orçamento para gastares nas formações e livros técnicos que considerares necessários; - feedback constante e acompanhamento para que possas crescer profissionalmente; - processo de onboarding remoto; - eventos de equipa todos os semestres para que possas viver novas aventuras; - descontos e ofertas exclusivas nos nossos parceiros; - cultura de proximidade e transparência.
as tuas ideias e necessidades são ouvidas e valorizadas por nós! candidaturas.
submete a tua candidatura aqui.
para além disso, se também quiseres estar a par das novidades do mercado de trabalho sabe mais aqui.
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 30/04/2024
- 29/07/2024
Start: 31st may or later banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Requisitos do trabalho and for a service that the customer won't forget, you need: - six months of relevant experience (prefered); - strong computer navigation skills and pc knowledge (you don’t need to be a pc nerd, don’t worry); - ability to effectively communicate, both written and verbally; - attention......
Start: 17 june banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......
Requisitos do trabalho profile:german c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent remuneration package based on experience, skills and performancelife insurancemeal allowance + transport allowanceprivate health insurancerelocation package:reimbursement......
Benefits: excellent remuneration package based on experience, skills and performance life insurance meal allowance + transport allowance private health insurance work on-site in oriente - lisbon reimbursement of airfare on the 6th month of contract up to 400€ in economy class accomodation for the first......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in french and english strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......