MULTICHANNEL SOCIAL MEDIA MANAGEMENT EXPERT
Descrição da oferta de emprego
Key Responsibilities.
- Designing and Implementing Social Media Strategy.
Your task will be to create engaging content tailored to each social media platform to drive user engagement.
- User Engagement.
The successful individual should be able to interact with followers and potential customers by communicating and answering questions.
- Analyzing Metrics.
I'll rely on you to analyze key metrics and tweak strategy as needed for optimal results.
Candidates must highlight their past work in their application, showcasing their experience and success in managing different social media platforms.
Ideal Skills.
- A seasoned expert in social media management across multiple platforms - Strong experience in content creation and user engagement - Proficiency in analyzing social media metrics for strategic planning.
Marketing de Mídia Social Marketing de Facebook Twitter Redes sociais Research Writing ID do Projeto.
# Sobre o projeto 48 propostas Aberto para ofertas Projeto remoto Ativo em 3 minutos atrás
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo Portugal
- Indeterminado - Indeterminado
- 30/04/2024
- 29/07/2024
For internal, 2 weeks in an hotel o working hours: between monday to sunday – 07:00 am - 10:00 pm; (07:00am – 04:00pm / 09:00am – 06:00pm / 01:00pm – 10:00pm) rotative shifts; 2 days offo training: 5 weeks (9am to 6pm, monday to friday) - paido permanent contract... outros dados de posição benefits 100%......
Colaborar com equipa multidisciplinar requisitos:- licenciatura em serviço social... desenvolver planos de intervenção social para melhorar a qualidade de vida dos clientes... a appacdm de santarém está a recrutar um(a) assistente social dedicado(a) para juntar-se à nossa equipa......
What do we ask in return? you must speak english, have a driving license and have a degree in social care, social work, social science, psychology or equivalent... cv to *****@*****... 5) and you get the freedom to work flexible hours... community care - irlanda (28944 - 34560) do you feel that your......
Sabe quanto pode ganhar como consultor imobiliário? - em empresa líder de mercado - com método comprovado - com as melhores ferramentas informáticas da área - com uma equipa motivada e premiada - total apoio do back office - com formação especializada e coach pessoal - possibilidade......
Sabe quanto pode ganhar como consultor imobiliário? - em empresa líder de mercado - com método comprovado - com as melhores ferramentas informáticas da área - com uma equipa motivada e premiada - total apoio do back office - com formação especializada e coach pessoal - possibilidade......
Independentemente de estar no início ou em uma fase de mudança de carreira, se desejas trabalhar no setor imobiliário, a evolution® oferece-te a oportunidade de redirecionar o teu percurso profissional... a evolution® oferece os seguintes benefícios gratuitamente: formação especializada e contínua material......
Independentemente de estar no início ou em uma fase de mudança de carreira, se desejas trabalhar no setor imobiliário, a evolution® oferece-te a oportunidade de redirecionar o teu percurso profissional... a evolution® oferece os seguintes benefícios gratuitamente: formação especializada e contínua material......
From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the overall customer experienceprovision of information on product parameters/conditions and ongoing marketing campaigns......
Informações sobre a função: representar nas ruas a maior organização do mundo neste modelo de acolhimento de crianças; abordagem direta de pessoas nas ruas e no porta a porta sobre o trabalho da organização; angariação de novos amigos sos (doadores regulares) para as aldeias de crianças sos; constantes......
Start: 12th junetasks:tech support, voice/email/chatassist users with pre-sales, general inquiries, and technical support issues via phone/email/chat/social/social messaging channels (as assigned) adapt the brand’s voice and tone for interactions on both private (phone/email/chat/messaging channels)......