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HELPDESK / CUSTOMER CARE / SECRETÁRIA

Descrição da oferta de emprego

A paySimplex é uma empresa em crescimento que valoriza o espírito de equipa, o compromisso e o alinhamento das expectativas durante os seus projectos, pois contamos com uma cultura de ajuda mútua.
Sabemos que a felicidade é tudo sobre o equilíbrio trabalho e vida pessoal, de modo que fornecemos um pacote completo de benefícios, com formação contínua, uma política de férias flexível, salário competitivo e todo os tipos de actividades desafiantes.
A empresa paySimplex, Lda.
pretende recrutar uma colaboradora com disponibilidade imediata para reforçar os seus quadros.
A candidata deve ser proactiva, apaixonada pela inovação, disposta a assumir responsabilidades e a aprender.
Encontramo-nos somente interessados em candidatas elegíveis a medidas de contratação do Centro de Emprego.
Descrição da função.
• Helpdesk/Customer Care - Atendimento por email e telefone a Clientes e Parceiros; • Tarefas administrativas de apoio à gestão; • Apoio à Administração; • Secretariado geral, trabalho de escritório; • Desenhar respostas tratadas com base em casos de uso, modelos e guião de resposta; • Colaborar no desenvolvimento de um ambiente e sistema de qualidade do atendimento; Requisitos Técnicos.
• Formação secundária ou superior; • Experiência profissional no mínimo de 2 anos em Portugal; • Conhecimentos de informática na ótica de utilizador; • Capacidade de produzir documentação de forma clara e sintética; • Excelente capacidade de comunicação e organização; • Boa capacidade de trabalho em equipa, expressando as suas próprias ideias; • Boas capacidades analíticas, sentido crítico, raciocínio estruturado, lógico e capacidade de resolução de problemas; • Facilidade de trabalhar sob stress e de lidar com situações imprevistas; • Forte capacidade de organização e planeamento; Valorizamos Candidatas muito pró-activas, com poder criativo, autodidactas, dinâmicos e altamente responsáveis que consigam assegurar as suas responsabilidades de forma autónoma.
Idiomas.
• Obrigatório Português escrito e falado ao Nível da Excelência; • Valorizamos Bom conhecimento escrito e falado em Inglês; • Valorizamos Bom conhecimento escrito e falado em Espanhol.
Oferecemos.
• Formação inicial; • Excelente ambiente de trabalho; • Integração numa empresa dinâmica, com elevado espírito de entreajuda.
Localização.
• Carnaxide, Oeiras, Portugal Para se candidatar a esta oferta deve enviar o seu Curriculum Vitae detalhado para info ARROBA paySimplex.
com, com o assunto \
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Detalhes da oferta

Empresa
  • paySimplex
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 08/04/2024
Data de expiração
  • 07/07/2024
Customer Care Advisor Hebrew Speaker - work from home
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Your profile- excellent communication skills in hebrew;- bachelor's degree (preferred);- minimum 6 months of relevant customer care experience;- general understanding of online marketing products/services being supported;- excellent communication skills;- dynamic and organized......

Nederlands spreker - Customer Care Advisor REMOTE
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Currently, our client is looking for dutch-speaking employees in customer service... your new employer in portugal is a well-known customer service provider that has many headquarters across europe... c1)- no english skills needed!- providing clients with the necessary information- support for a certain......

Dutch speaker - Customer Care Advisor
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Responsibility-provide support to small and medium-sized businesses to help them grow across multiple channels – chat, email and phone;-support and expand the self-serve advertising base for smb clients in the online and digital advertising domain;-provide pre and post-sales support for all self-service......

Russian speaker Customer Care Advisor
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We are hiring talents to join our team supporting clients, with responsibilities such as: -communicating through chat & phone with subscribers-answering how-to questions about payments, invoices and other services-troubleshooting technical issues using your problem-solving skills-assisting customers......

French Customer Care Agent
Kulture Talent

Requisitos do trabalho fluent or native in french good english good communications skills... your job will be to support french customers trough email and phone answering their queries and helping them to solve any questions they might have......

Customer Care Assistant TORRES VEDRAS
COZIMAFRA

A kiune é especialista em ambientes de cozinha, atuando no mercado há mais de 40 anos, desenvolve projetos à medida de cada cliente, desenhando, produzindo e instalando os ambientes de cozinha junto de clientes particulares, pequenas e grandes empresas... perfil do candidato:▶formação superior em área......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
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At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......

German customer support - Barcelona office
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Our international client is seeking a highly motivated and experienced german-speaking customer support agent to join their team in barcelona... responsibilities: serve as the primary point of contact for customer inquiries via calls and emails provide high-quality customer service, ensuring customer......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
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This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer......

Customer service agents (m,f) german cryptocurrency
Personalbüro u. herrmann

From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......