Ir à oferta completa

EXECUTIVE ASSISTANT

Porto - Porto

Descrição da oferta de emprego

We are seeking a highly qualified and motivated Executive Assistant to join our team.
The ideal candidate should possess exceptional organizational, communication, and project management skills and be prepared for a dynamic and challenging environment.
Responsibilities Manage the schedules of the CEO, CFO, and COO, ensuring optimal organization and time management.
Prepare detailed weekly reports on the development and progress of each project under the company’s portfolio.
Centralize, organize, and summarize work meetings, ensuring all key points are recorded and followed up.
Work with Microsoft Office, particularly Word and Excel, to efficiently create, edit, and format documents.
Assist in the preparation and participation in public tenders, leveraging necessary experience to achieve success.
Ensure availability for travel as required to meet the company’s demands.
Requirements Proficiency in English is mandatory.
Knowledge of French is a plus.
Previous experience in similar roles, with a focus on managing executive schedules and preparing reports.
Proven ability to centralize, organize, and summarize work meetings.
Proficiency in Microsoft Office, especially Word and Excel.
Availability to travel for work.
Previous experience in public tenders will be considered an advantage.
We offer Dynamic and collaborative work environment.
Opportunities for growth and professional development.
Competitive salary and attractive benefits.
How to Apply If you meet the above requirements and are interested in being part of an innovative and growing company, please send your updated resume and a cover letter to [email protected] by Join us and help build the future of our company!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Aceitar
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 23/05/2024
Data de expiração
  • 21/08/2024
Assistant administratif français
Spoton connections

Cette fonction de back-office est principalement orientée vers l'activité administrative, et le service téléphonique des appels entrants en consultation d'assurance sera fourni ponctuellement après une formation complète en gestion de l'assurance santé... rejoignez une entreprise en croissance continue......

Sales executive (m/f) - para grupo hoteleiro em lisboa
Phc hotels

O grupo hoteleiro phc hotels encontra-se a recrutar, para reforço da sua equipa comercial:sales executive (m/f)com reporte direto à diretora comercial, as suas principais responsabilidades são:- prospeção, orçamentação e concretização de negócio dos diversos segmentos para as unidades da phc hotels;-......

Sales executive (m/f) - PHC Hotels em Lisboa
Phc hotels

O grupo hoteleiro phc hotels encontra-se a recrutar, para reforço da sua equipa comercial: sales executive (m/f) com reporte direto à diretora comercial, as suas principais responsabilidades são: prospeção, orçamentação e concretização de negócio dos diversos segmentos para as unidades da phc hotels......

Marketing Assistant
BUYME PROPERTY

O que podes esperar da buyme marketing: integrar uma equipa jovem, dinâmica e colaborativa; salário compatível com experiência demonstrada; formação inicial e oportunidade de crescimento; possibilidade de fazer carreira numa empresa em crescimento... como será o teu dia-a-dia: criar, implementar e otimizar......

Customer Care Assistant TORRES VEDRAS
COZIMAFRA

Desafioo(a) gestor(a) de apoio ao cliente é o(a) responsável por organizar e gerir os fluxos de contacto recebidos pela empresa, promovendo os esforços necessários para que seja efetivo o seguimento destes, colaborando com os diferentes departamentos da empresa na concretização das atividades decorrentes......

DIRKAMP Assistant - Asistente Responsável Operacional
Kampaoh Portugal

Se queres fazer parte desta empresa jovem, dinâmica e em pleno crescimento e acreditas que podes contribuir para a nossa equipa, esta é a tua oportunidade! objetivo a tua principal função será o atendimento e acompanhamento dos hóspedes, garantindo uma uma estadia positiva e de acordo com as expectativas......

Assistant administratif – régime hybride - français
Génération

Fr rendez-vous sur nos pages facebook 'génération lisbonne', et linkedin 'génération'... un management de proximité et un accompagnement au quotidien (coaching, culture de l’entraide... notre processus de recrutement : chez génération, nous voulons un process de recrutement simple et transparent......

Assistant administratif de Gestion – Leiria - français
Génération

Dynamique, réactif, organisé et doté d’un excellent relationnel pour travailler en équipe, vous savez gérer les priorités et prendre des initiatives lorsqu’il faut résoudre des problèmes... un management de proximité et un accompagnement au quotidien (coaching, culture de l’entraide......

Assistant Gestion Interim (H/F)
Solutions 30 Portugal

· vérifier les éléments du contrat avant signature par les rrh... rejoindre notre equipe au sein du centre de service partagé, tu auras la charge du suivi et de la gestion du recours au personnel intérimaire, en lien avec ton manager, dans le respect des procédures, notamment juridiques......

Assistant Gestion Interim (H/F)
Solutions 30 Portugal

· vérifier les éléments du contrat avant signature par les rrh... rejoindre notre equipe au sein du centre de service partagé, tu auras la charge du suivi et de la gestion du recours au personnel intérimaire, en lien avec ton manager, dans le respect des procédures, notamment juridiques......