Ir à oferta completa

ADMINISTRATIVO DE CUSTOMER SERVICE (M/F) PORTO ALTO

Descrição da oferta de emprego

Contrato.
Contrato direto com o cliente Localização.
Porto Alto Local de trabalho.
Presencial Salário.
Vencimento base + S.
.
+ Sub.
transporte + prémios trimestrais + refeitório Estamos à procura de um Administrativo de Customer Service (m/f) para dar apoio a uma empresa em Samora Correia - Porto Alto.
Fará parte de uma equipa motivada e prestável.
Parece-lhe a escolha perfeita? Entre em contacto connosco e diga-nos porquê.
Quais os benefícios que pode esperar? * Posição permanente com ótimas condições de trabalho * Excelente salário com benefícios * Ambiente de trabalho positivo e solidário * Horário de trabalho de 2ºf a 6ºf entre as 8h e as 19h Quais as tarefas que esta função envolve? * Apoiar o processo produtivo, através da resolução de problemas dos clientes, nomeadamente através do atendimento de chamadas telefónicas ou outros meios de contacto existentes para o efeito; * Tratar com zelo e diligencia toda a documentação e informação de suporte à atividade; * Atender chamadas dos clientes de forma eficiente e cordial; * Responder a e-mails de forma precisa e dentro dos prazos estabelecidos; * Registar detalhes das solicitações técnicas; * Procurar resolver problemas, utilizando um script de acordo com o tipo de máquina; * Encaminhar as solicitações para os departamentos técnicos apropriados; * Acompanhar o progresso das solicitações e caso exista um novo contacto sobre o mesmo tema conseguir dar informação ao cliente sobre a situação; * Investigar e resolver discrepâncias de faturação; * Fornecer esclarecimentos sobre os métodos de pagamento e políticas de faturação; * Fornecer informações sobre produtos e serviços e encaminhar leads para a área comercial; * Registar reclamações e feedback dos clientes.
Quais as qualificações que deve ter? * Formação ao nível do 12º ano * Experiência anterior na função * Experiência no atendimento telefónico * Bons conhecimentos de Informática e PHC (preferencialmente) * Bons conhecimentos de inglês e espanhol (preferencial) * Viatura própria para deslocar-se para o local de trabalho Pronto para se candidatar? Clique no botão "candidatar-me" abaixo para partilhar as suas qualificações e em breve entraremos em contacto consigo.
A Kelly Services atua na qualidade de Agência de Emprego, em relação à presente oferta.
Informamos que se optar por se candidatar, as suas informações serão tratadas de acordo com a Declaração de Privacidade da Kelly Services.
_______ Kelly Services acts as an Employment Agency in relation to this offer.
Please be advised that if you choose to apply, your information will be treated in accordance with the Kelly Services Privacy Statement.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Kelly Services
Localidade
  • Em todo Portugal
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 05/04/2024
Data de expiração
  • 04/07/2024
Customer Service (m/f) - German Speaker - PORTO
Vertente Humana

Main responsibilities: - handling all incoming customer requests by phone, email and chat, in line with service standards and procedures, offering excellence and quality of service to customers... our client is a global multinational customer experience specialist providing consulting, customer service......

Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......

Dutch-speaking Customer Support Agent (m/f) - PORTO
Vertente Humana

Main responsibilities: - handling all incoming customer requests by phone, email and chat, in line with service standards and procedures, offering excellence and quality of service to customers... our client is a global multinational customer experience specialist providing consulting, customer service......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... we're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service......

Customer service agents (m,f) german cryptocurrency
Personalbüro u. herrmann

From the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to improve the overall customer experience... tasks:as customer service agent (m/f/d) for german + english you will support clients from one of the greatest......

Customer Service German (m,f) Banking
Personalbüro U. Herrmann

Start: 5th april banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for......

Hebrew customer service agent
Spoton connections

The ideal candidate must have 12 months of customer service experience, excellent communication skills in hebrew, and the ability to handle customer emotions... responsibilities include handling customer queries and providing technical support... join a multicultural team and advance your career as a......

Customer service representative ( german speaker)
Cluster osl

Be a team player and contribute to a positive work environment! ensure an exceptional customer relationship and customer experience throughout the entire customer journey... ✓ability to deliver results independently and in often ad hoc situations... ✓reliable professional and progressive mindset......

Customer service representative ( german or dutch speaker)
Cluster osl

Be a team player and contribute to a positive work environment! ensure an exceptional customer relationship and customer experience throughout the entire customer journey... ✓ability to deliver results independently and in often ad hoc situations... ✓reliable professional and progressive mindset......

Customer service representative ( danish speaker)
Cluster osl

Customer satisfaction orientation and proactivity... be a team player and contribute to a positive work environment! ✓ensure an exceptional customer relationship and customer experience throughout the entire customer journey... ✓private medical insurance will be provided (after the successful completion......