Ir à oferta completa

TREASURY SPECIALIST (M/F)

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

O que procura nos candidatos A Fed Finance, empresa especializada em Recrutamento Temporário e Permanente na área da Contabilidade e Finanças empresariais, encontra-se a recrutar um Assistente de tesouraria M/F, para integrar a Direção Financeira de um Grupo de 8 empresas do setor dos Serviços.
Procuramos um profissional dinâmico e com vontade de aprender, para se juntar à uma equipa dedicada e contribuir ao sucesso do nosso cliente.
O candidato ideal terá formação em Contabilidade e até 3 anos de experiência em contabilidade/tesouraria, proficiência em inglês e vontade de aprender.
Procuramos um profissional com.
Formação em Contabilidade de 6 meses a 5 anos de experiência em contabilidade/tesouraria Forte proficiência em inglês, tanto escrito quanto verbal.
Experiência trabalhando com um ERP Excelente atenção aos detalhes e precisão no trabalho.
Proficiente em Microsoft Excel e outros softwares de contabilidade.
Capacidade de trabalhar de forma independente e colaborativa em ambiente de equipe.
Que funções irão desempenhar Prepare accounts payable (AP) on a monthly basis Assist with Invoice issuance for all companies Assist in monitoring accounts payable and receivable Perform reconciliations of bank accounts Assist in the preparation of Cashflow reports and others Assist the accounting team Assist in preparing accurate cashflow reports and others Improve the bank account reconciliations on a daily basis Issue invoices on time Quais os benefícios oferecidos VAB.
até 27K€ consoante perfil e experiência Ambiente de trabalho híbrido (2 a 3 dias / semana) Horas de trabalho flexíveis Seguro de saúde privado Subsidio de alimentação Equipa internacional
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • FED Recrutamento Portugal
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 28/01/2025
Data de expiração
  • 06/06/2025
Position: Translator and Content Specialist (Portuguese)
DAC SERVICES AND SOLUTIONS LTD

Marketing materials:- translate brochures and other marketing materials from de>pt and en>pt... content updates:- update translated product descriptions, ingredients, feeding recommendations, and other related content as needed... fluent in german and english... outros dados de posição how to apply:......

Junior Payroll Specialist
Cluster OSL

Job summary: our company is seeking a payroll specialist jr... if you are a detail-oriented payroll professional with a passion for accuracy and compliance, we encourage you to apply for this exciting opportunity... the successful candidate will be responsible for overseeing and managing all payroll......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers......

Customer Care & Technical Support Specialist
Sioslife SA

Someone who can configure tecnology, but also explain how to use it with patience and clarity... what we offer: integration into a multidisciplinary team with a positive, collaborative, and purpose-driven work environment; the chance to be part of a growing project with real impact on people’s lives......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Multilingual Customer Advisor
Atlean World

Your next job, without boundaries! we are offering a great work experience in lisbon, portugal for a role as a multilingual customer advisor( german, dutch, french, italian, russian, turkish, spanish) why a customer advisor role is great for your professional and personal development: live in lisbon......

Administrative Department , Technical Department.
Herigulf Oil & Gas Plc

Vacant positions: roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, smp superintendent, smp supervisor, document controller clerk, community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer, mine engineer......

Administrativo – Relações Internacionais (m/f)
Global partner hrs

Administrativo front office – relações internacionais (m/f) lisboa, portugal o nosso cliente é uma empresa de referência no sector do ensino superior e pretende reforçar a sua estrutura com a integração de um internacional office specialist responsabilidades enquadrado no gabinete de relações internacionais......