Ir à oferta completa

PARTS TECHNICIAN

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

A Scania é uma empresa de origem sueca com mais de 100 anos de história, sendo uma referência no nosso sector automóvel.
Temos funcionários em cem países, em diferentes partes do mundo, empenhados em conduzir a mudança para um sistema de transportes sustentável.
Somos uma equipa unida por valores fortes com uma cultura firme e solidária, onde cada pessoa é reconhecida e respeitada e tem o potencial de contribuir para o crescimento da empresa.
Criamos um local de trabalho flexível com base nas necessidades individuais, onde a diversidade e a inclusão são fundamentais para fazer da Scania um dos melhores locais para trabalhar.
Procuramos Parts Technician para a Scania Iberica num contexto dinâmico e de desafio.
We are looking for Parts Logistic for Scania Iberica in a dynamic and challenge context.
You will be part of a very dynamic, multidisciplinary, and experienced team, providing support both in Spain and Portugal.
You will be the contact person and responsible for providing support and advice to the dealers in Portugal, with regular visits to them.
You will also have to contact with our colleagues in Sweden and Belgium.
For this, we need you to speak English, Spanish and Portuguese.
-Ensuring that dealers achieve the required Parts targets.
- Optimise warehouse management, providing ideas for improvement on an ongoing basis.
-Propose and implement new processes, standards, etc.
to increase efficiency in the department and in the warehouses.
-Resolving incidents quickly (transport, availability of parts,...) -Controlling the correct invoicing of spare parts, prices,...
THE LOCATION CAN BE FLEXIBLE AT ANY OF OUR CENTRES IN PORTUGAL We offer you a good work environment based on a flexible culture and development.
· Flexible working.
· Permanet Contract.
· Scania Benefits (health insurance, life insurance, employee discount, +Salud programme,etc.) Estamos à procura de uma pessoa para se juntar à nossa equipa de Parts Ibérica.
Irá fazer parte de uma equipa muito dinâmica, multidisciplinar e experiente, dando apoio tanto em Espanha como em Portugal.
Será a pessoa de contacto e responsável por dar suporte e aconselhamento aos concessionários em Portugal, tendo que realizar visitas regulares aos mesmos.
Terá também de contactar com os nossos colegas na Suécia e na Bélgica.
Para tal, precisamos que fale inglês, espanhol e português.
Alguns dos seus desafios.
-Assegurar que os concessionários atingem os objectivos de Parts exigidos.
-Otimizar a gestão dos armazéns, apresentando ideias de melhoria contínua.
-Propor e implementar novos processos, standards, etc.
para aumentar a eficiência do departamento e dos armazéns.
-Resolução rápida de incidentes (transporte, disponibilidade de peças,...) -Controlar a faturação correcta das peças sobressalentes, preços,...
NÓS OFERECEMOS.
Teletrabalho, seguro de saúde, seguro de vida A LOCALIZAÇÃO PODE SER FLEXÍVEL EM QUALQUER UM DOS NOSSOS CENTROS EM PORTUGAL At Scania we believe everything starts and ends with our people.
Our major concern is to provide you with the best candidate experience.
We will only focus on your capabilities to perform the position and will guarantee equal opportunities for every candidate.
We would also like to inform you that our People and Culture team will review all applications and will contact those who continue with the next steps in the process.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Scania
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 11/04/2024
Data de expiração
  • 10/07/2024
SAP FI/CO Consultant
Equação it

• duration: contract for 12 months;local: híbrido/lisboa... outros dados de posição • 1x a week at the office in lisbon if you live in lisbon; 1x every 2 months at the office in lisbon for events if you live in the north... requisitos do trabalho • between 1 and 3 years of experience in sap fi module......

Receptionist
InterContinental Hotel

You will be in charge of giving customers directions to various parts of the office, communicating with employees regarding visitors, answering phones and taking messages, and sorting and distributing mail... we are seeking to employ the services of an experienced receptionist to be responsible for greeting......

Full Stack Developer – SharePoint
Newin

• integration with other applications... • good skills on migration from sharepoint on-premises to sharepoint online, teams and other m365 tools... experience with process automation and workflow optimization... • knowledge of microsoft sql server and t-sql• in depth knowledge of the m365 platform, especially......