HELP DESK TECHNICIAN
Descrição da oferta de emprego
_HPT A A2IT Tecnologia é atualmente um dos principais fornecedores de soluções informáticas empresariais.
Somos uma empresa com competências totais em todas as áreas das Tecnologias de Informação.
Função – Principais Atividades a Desempenhar.
Requisitos.
• 12º ano mínimo (Preferencialmente curso técnico profissional na área das Tecnologias de Informação); • Experiência Mínima de 3 anos em suporte ao utilizador • Experiência em Helpdesk e diagnóstico e resolução de incidentes; • Conhecimento de ferramentas Microsoft 365 • Conhecimentos de Redes LAN/WAN; • Experiência em Ferramentas de Service Desk; • Formação ITIL (preferencial); • Boa capacidade de comunicação verbal e escrita; • Espírito de equipa, iniciativa, capacidade de análise e pró-actividade; • Sentido de grande responsabilidade com forte orientação para resultados e clientes Oferecemos.
• Integração numa equipa dinâmica num bom ambiente tecnológico; • Oportunidades de progressão na carreira; • Valorização e desenvolvimento profissional; • Pacote Salarial de acordo com experiência demonstrada.
Pode ainda responder ao anúncio através do envio de C.
.
indicando a referência do anúncio a que está a responder.
“A2it – Sleep well, we are awake”
Detalhes da oferta
- A2it, Tecnologia SA
- Indeterminado
- 12/01/2024
- 27/05/2024
Front desk & tour guide - lisbonhub > bikeiberia® we are looking for friendly, hands on, dynamic team members, who are open-minded, know and love lisbon and be able to share this to people from all over the world... job description • front desk • bike rental process: welcoming guests, suggesting routes......
's (gentil organizador) e g... 's (gentil empregado) de 110 nacionalidades diferentes... multinacional francesa - club med - recruta rececionista/front desk/night audit - resort em albufeira: tarefas e experiencia do candidato: - informaçoes e suporte a hospedes - gestao de reclamaçoes e pedidos de hospedes......
Enjoying riding a bike (leisure riding) and enjoying the outdoors is an advantage... job description bike rental process: welcoming guests, suggesting routes, assigning, and receiving bikes guiding city bike tours helping with pre and post tour/rental process basic care of bikes and accessories back-office......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in french and english strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......
Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......