EPC WARRANTY MANAGER
Descrição da oferta de emprego
· Monitor plant performance to ensure alignment with contractual performance guarantees · Identify and implement mitigation measures when plant performance falls below agreed thresholds · Oversee and manage warranty claims, ensuring timely resolution and compliance with contractual obligations · Track and manage subcontractors and suppliers' bonds, claims, and liabilities during the warranty period · Provide updated reports on the warranty costs incurred to date, including details of claims, resolutions, and any pending items for follow-up · Ensure project are delivered to the final client at FAC and follow FAC process · Define the process for requesting activation of the EPC warranty · Coordinate the management of warranty-related requests by liaising with clients, stakeholders, and the O&M team.
· Facilitate effective communication between project teams, O&M, and external stakeholders to resolve warranty issues efficiently · Coordinate with suppliers and subcontractors to address defects and performance issues · Ensure timely replacement or repair of defective components in line with warranty agreements · Maintain comprehensive records of all warranty claims, resolutions, and related costs · Prepare and present regular performance and warranty status reports to internal and external stakeholders · Share and implement lessons learned to enhance future project performance and warranty management · Collaborate with internal teams to improve processes and optimize project outcomes during the warranty phase · Assist with handovers to the O&M team, ensuring a smooth transition from construction to operation · Ensure compliance with HSE and quality standards during all warranty-related activities REQUERIMENTS.
· Master's degree from an engineering school · Master’s degree in project management or PMP is a plus · 5 years of experience in construction project management · In-depth knowledge of photovoltaics · In-depth knowledge of construction contract principles · Profound knowledge of construction law · In-depth knowledge of health and safety regulations · Fluent in professional English (reading, writing, speaking) · Proficiency in office tools (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, etc.) · Autonomy and capability to work as a team player · Interpersonal skills and communication · Reactivity, adaptability and organization · Leadership · Analytical and problem-solving abilities · Ability to respond quickly in various professional situations · Stress resistance · Ability to manage multiple projects simultaneously, set priorities, and develop action plans · Negotiation skills · Ability to work with multicultural international teams and in diverse territories
Detalhes da oferta
- Voltalia
- Indeterminado
- 11/04/2025
- 10/07/2025
Oferta de posição como spa manager procura-se spa manager para ser terapeuta e spa manager em boutique hotel de luxo na ilha de são miguel, açores, portugal... requisitos do trabalho requisitos: - experiência como spa manager - terapeuta com versatilidade em vários tipos de massagens (clássicas e exóticas)......
Perfil do candidato:- experiência comprovada como key account manager na área do retalho e distribuição... descrição da vaga:estamos à procura de um key account manager experiente para se juntar à nossa equipa! se tens paixão por vendas, uma visão estratégica para o mercado de retalho e és orientado......
Espírito crítico ser curioso, gostar de aprender e procurar conhecimento gosto pela área de employer branding e atração de talento residência em matosinhos... a cliente da outglocal encontra-se a recrutar um business manager, através de um estágio profissional ao abrigo do programa medida ativar do iefp......
A buyme property, empresa em expansão e de excelência a celebrar 25 anos de sucesso no mercado imobiliário algarvio, com escritórios em vilamoura, quarteira, almancil e faro, seleciona para buyme prestige, projeto no mercado imobiliário de luxo: project manager... responsabilidades: gestão 360º do projeto......
Estamos a reforçar o departamento de vendas, com a função de sales manager (m/f/d): principais funções:• promover as unidades hoteleiras nos potenciais mercados nacionais e internacionais; • manutenção da carteira de clientes e angariação de potenciais novos clientes; • prospeção de mercado nacional......
We are hiring a reservations manager who will work in our customer service and accept reservations for clients... normally working at the reception of our hotel in a customer-facing position... train new staff in reservation processes... homeworksupervise reservation staff in their duties......
Desafio: atualmente, encontramo-nos a recrutar um(a) luxury store manager para uma marca conceituada dentro do segmento de acessórios de luxo - óculos de sol... principais responsabilidades: -gerir o plano de atividade da loja; -alcançar os objetivos definidos, previamente, pela empresa; -capacidade......
Estamos a recrutar um assistant marketing manager (m/f) na área de lisboa, para uma empresa líder de soluções inovadoras de qualidade de serviço (qos) e qualidade de experiência (qoe), dedicado a fornecedores de serviços de internet que procuram melhorar a experiência do cliente... com/formula-do-talento/job/l9w9v6v4......
Se é apaixonado por vendas e por crescer dentro da empresa, oferecemos um plano de carreira com um futuro estável... em média os nossos vendedores recebem a partir de 2... procuramos um gestor comercial em portugal, devido ao rápido crescimento da empresa no mercado europeu e à abertura de um novo escritório......
Além disso, identificarás oportunidades de maior envolvimento com os clientes, com o objetivo de renovar contratos e oferecer novos produtos e serviços... terás de assegurar: que os nossos clientes utilizem eficazmente os nossos serviços de forma integrada no seu dia-a-dia......