Manager
Rut*** ***** (XX anos)
Project Manager Office em Siemens SA
ISCTE
Alenquer,
Lisboa
Este candidato está disposto a se mudar
|
Experiência
Project Manager Office
Siemens SA
nov 2015
-
Atualmente
Since 2015, I am PMO of the Corporate Finance South West Europe Hub, in the Projects and Processes team. Main Roles and Responsibilities: - Part of the Management Team giving effective support in decision making with relevant and accurate information - Being the single source of the truth as the central point for lessons learned, templates and best practice. - Responsible for managing the documentation, project history and organizational knowledge making sure everything is stored and available. - The PMO is the guardian of project management processes; in this regard for the quarterly publishing of the Financial Processes Handbook - Responsible to create, develop, maintain and optimize an effective Management System to store the portfolio to be analyzed, monitor and track projects (Pipeline / SSP environment, Project information and SharePoint or similar).
Project Management Team & SWE Business Partner
Siemens SA
jun 2014
-
nov 2015
Business Support & Strategy Coordinator
Siemens SA
abr 2013
-
jun 2014
Controlling & Finance Regional South West Europe
Formação
Gestão de Customer Service
ISCTE
out 2009
-
jul 2010
Especialização
Línguas e Literaturas Modernas
Universidade de Lisboa, Faculdade de Letras
Bacharelato
Idiomas
Inglês - Avançado
Alemão - Básico
Espanhol - Intermédio
Informações Adicionais
CV
Em caso de interesse, tenho mais 7 experincias profissionais, como Customer Care Manager, HR Manager, Quality Manager^, assim como mais formações e certificações, a ultima em Novembro de 2018, PMO Certification na Suiça. Não querendo ser extensiva, não coloquei tudo aqui. Solicitar o envio de CV via email em caso de interesse e/ou função adequada ao perfil em aberto. Obrigado Rute Vieira