Candidatar-se

OPERADOR(A) DE CALL-CENTER

Paços de ferreira - Porto

Descrição da oferta de emprego

A empresa WeConnect Paços de Ferreira recruta Operador(a) de Call-Center, para contacto com clientes empresariais, na área das energias.

Perfil:
Com experiência anterior em Call-Center (Obrigatório)
Boa capacidade de comunicação e orientação para o cliente
Capacidade de trabalhar com objetivos de desempenho
Preferencialmente, experiência comercial no setor energético, segmento B2B
Dinamismo e espírito de equipa

Responsabilidades:
Contacto telefónico com clientes empresariais com o intuito de fazer propostas de energia EDP
Qualificação de informações dosclientes
Gestão de agenda e marcação de reuniões
Pedido de propostas após qualificação dos clientes
Trabalhar para atingir os objetivos definidos

Oferta:
Horário de segunda a sexta-feira (14h-18h)
Salário base+ Comissões + Prémios de desempenho
Contrato de trabalho inicial a part-time e possibilidade de passar a contrato de trabalho full-time após 3 meses, mediante desempenho
Todas as ferramentas necessárias, disponibilizadas pela empresa
Formação e acompanhamento profissional para a função a desempenhar

Envie a sua candidatura para *****@*****

Candidatar-se

Detalhes da oferta

Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Efetivo, tempo parcial
Data de publicação
  • 27/06/2024
Data de expiração
  • 25/09/2024
Denunciar esta oferta

Como detectar ofertas falsas
Operador/a Call Center Bilíngue Português/Italiano
Bestcall

Conhecimentos fluentes a nível de português e italiano (obrigatório); habilitações mínimas 9º ano (obrigatório); experiência anterior em contact center (preferencial); comunicativo/a e facilidade para trabalhar em equipa à distância; bons conhecimentos de informática na óptica do utilizador......

Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......

Contact center operator (m\f)
Eurofirms

We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......

Market Center Administrator
KW Drive

The ideal person will be flexible enough to handle the growth and demands of our fast-paced, high-profile, training-focused office while being persistent and organized with routine, repetitive tasks and comfortable maintaining existing systems and implementing new ones... with industry-leading real estate......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......

Customer Service Advisor Arabic Speaker Lisbon
SmartRecruitments

Your profile:-native level of arabic (written and spoken);-fluency in english (b2); high school diploma (or equivalent);-player and support oriented attitude, with a knack for helping others;-team player with strong problem solving and conflict management skills;-passion for video games and mobile applications......

Assistente de Atendimento a Doadores - ONG Internacional
Aldeias de Crianças SOS Portugal

Perfil: pessoa comunicativa, organizada, focada em objetivos; autonomia e sentido de responsabilidade; motivação pela área de angariação de fundos; experiência em voluntariado e/ou área social (preferencial); facilidade de utilização do excel e da ferramenta de crm – salesforce; experiência em atendimento......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......