SOFTWARE SUPPORT SPECIALIST
Descrição da oferta de emprego
Funções.
Integrar a equipa de Client Operations, trabalhando com o cliente para apoiar os projetos e soluções durante todo o seu ciclo de vida; Apoiar na implementação e integração dos sistemas de informação; Conhecer o software implementado no cliente e o modelo de dados que o sustenta; Prestar serviços de manutenção, teste e suporte ao sistema de informação implementado no cliente; Monitorizar de forma proativa sistemas e aplicações – envolvendo priorização; investigação; análise, resolução e documentação de problemas, de acordo com SLA acordados com o cliente; Acompanhar utilizadores finais, para efeito de despiste técnico de anomalias e formação contínua.
Perfil.
Pensamento analítico e capacidade de adaptação a contextos tecnologicamente complexos; Autonomia, proatividade e gosto pelo trabalho em equipa; Orientação para a melhoria continua e criação de valor; Capacidade de planeamento e organização; Capacidade de decisão de forma independente e orientada à resolução dos problemas.
Competências.
Obrigatório Licenciatura na área de Engenharia Informática ou similar; Disponibilidade para deslocações a cliente (território nacional); Disponibilidade para regime de prevenção; Bons conhecimentos de Windows,.
ET e T-SQL; Bons conhecimentos em Inglês (falado e escrito).
Valorizamos Experiência na implementação e suporte a sistemas de informação em saúde; Conhecimento de bases de dados relacionais SQL Server – construção de queries e stored procedures; Experiência a desenvolver/trabalhar com APIs (REST, SOAP).
Oferta.
Oportunidade de crescimento e aprendizagem em empresa dinâmica e multidisciplinar; Conciliação da vida profissional e familiar; Package salarial de acordo com a função, competências e experiência Local.
Lisboa Os interessados deverão enviar CV com a referência M1-CO-.
Detalhes da oferta
- MedicineOne
- Indeterminado
- 16/05/2023
- 14/06/2024
Over 2 years of customer support/technical support experience... nice-to-have: 6 months’ experience in a technical support role... professional career progression and support throughout your career development... about your role provide exceptional technical support by handling inbound queries about......
Our client is looking to expand their team in lisbon, to deliver premium service to italian speaking customers... we are big on team spirit, and that's why you'll work closely with the other departments of the company to be able to give our customers the best service and to increase customer satisfaction......
Requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way to speak and express yourself you enjoy customer contact and know how to deal with challenging customers in a professional and friendly manner ideally, you would already have some......
Full stack software developer (java) location: carnaxide, lisbon, portugal, occupation: full time min... you will collaborate with the tech team and functional leads (both inside and outside of the company) to implement and deliver software solutions for our products and projects... com/careers/full-stack-software-developer-java/......
Full stack software developer (java) location: carnaxide, lisbon, portugal, occupation: full time min... experience: 2 years ++ uniksystem is expanding the java center of excellence (coe) to support international growth and unik low-code bpm platform, our key software product......
Our client is looking for a german customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......
Our client is looking for a dutch customer support to join their growing team in lisbon – portugal... this project is a support line for one of these services - the best-loved video streaming website in the world... you will be part of a multicultural team based in lisbon, where you will provide outstanding......
A empresa é de outsourcing, cliente area banca:junta-te a nós: desenvolvimento de software: projetar, desenvolver, testar e manter software de alta qualidade, seguindo boas práticas de engenharia de software e padrões de codificação... codificação: escrever código limpo, eficie requisitos do trabalho......
What matters are your language skills and willingness to learn new things!what you will be doing:supporting arabic speaking users by multiple communication channels (phone or email)provide support to small and medium-sized businesses (smbs) both in arabic and english;provide pre and post-sales support......
As a turkish customer support advisor, you will:-assist clients via inbound calls, chat, or e-mail in the after-sales process by answering customers' inquiries and/or attending to potential requests... no previous experience is neededworking schedule time frames: full time 40h/weekwork location: lisbon......