Ir à oferta completa

OPERADOR(A) DE CONTACT CENTER

Lisboa - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Descrição Estamos a recrutar Operador(a) de Call Center, para empresa de referência no setor comercial.
Responsabilidades - Contactar clientes e/ou potenciais, com o objetivo de apresentar e promover produtos/serviços; - Garantir novas receitas de negócios, visando novos clientes e aumentando o portfólio de fornecedores.
Requisitos - Habilitações literárias ao nível do 12º ano de escolaridade; - Experiência em contexto de call center (inbound e outbound); - Gosto pela área comercial; - Equipamentos informáticos obrigatórios (PC e auriculares).
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Clan by Multipessoal
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 22/04/2024
Data de expiração
  • 21/07/2024
Contact Center Operator German and English (m\f)
Eurofirms

Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......

Contact center operator (m\f)
Eurofirms

Eurofirms is a human resources company where people are the center of everything... we are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints......

Operador/a Call Center Bilíngue Português/Italiano
Bestcall

Conhecimentos fluentes a nível de português e italiano (obrigatório); habilitações mínimas 9º ano (obrigatório); experiência anterior em contact center (preferencial); comunicativo/a e facilidade para trabalhar em equipa à distância; bons conhecimentos de informática na óptica do utilizador......

Operador de Call Center - Holandês e Inglês TELETRABALHO
SmartRecruitments

Procuramos assistentes de apoio ao cliente para serviço de atendimento em holandês em teletrabalho funções:-apoio especializado;-fornecer informações relevantes aos clientes, a fim de melhorar o serviço ao cliente;-tratar todas as chamadas telefónicas em conformidade com os procedimentos da empresa;......

Market Center Administrator
KW Drive

Ongoing professionalism with the rest of the leadership team, staff, sales associates, clients, business partners and vendors is essential... the person must be able to lead a staff of 3-4 and hold them accountable for performing their duties at a very high level... the person will possess qualities......

CALL CENTER - Gestor de Energia
Evidencias Sinceras, Lda.

* funções a desempenhar: realização de contactos telefónicos para divulgação de serviços; angariação de clientes; apresentação de novas soluções a atuais clientes; gestão e acompanhamento de carteira de clientes; outras tarefas inerentes à função; requisitos do trabalho português-portugal......

Italian Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in italian and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

French Customer Support Specialist
SpotOn Connections

Responsibilities: you are the first point of contact for our customers and provide advice to their requests regarding their bookings, rental agreements, complaints, and invoices... requisitos do trabalho you are fluent in french and english (written & spoken) and have an understandable and clear way......

Gestor(a) de atendimento telefónico Altice Empresas
SNU - Telecomunicações e Energia

Gostas de desafios? gostas de sair da tua zona de conforto? então, este anúncio é para ti! estamos a recrutar um(a) gestor(a) de atendimento telefónico para o segmento empresarial com aptidão comercial para integrar na equipa de call center... outros dados de posição funções: - gestão de carteira de......

Remote German Customer Support Agent in Lisbon
SpotOn Connections

Responsibilities: provide friendly and efficient service to customers as the first point of contact resolve customer issues and questions via emails and inbound calls, including urgent situations identify and escalate issues appropriately multitask numerous tasks during the day research information......