GENERAL LEDGER & REPORTING COORDINATOR
Descrição da oferta de emprego
Para integrar a equipa de Finance procuramos um General Ledger & Reporting Coordinator.
Principais responsabilidades Gerir a equipa no desenvolvimento das seguintes atividades.
Execução do fecho contabilístico mensal das várias empresas do grupo, garantindo o rigor e conformidade da informação e timings de fecho; Consolidação de contas mensal em HFM, assegurando harmonização IFRS; Validação e controlo de operações intragrupo; Análise de contas; Conciliações bancárias; Integração de payroll e análise de acréscimos; Preparação de Relatórios e Contas; Acompanhamento de auditorias.
Requisitos Formação superior em Contabilidade, Economia e/ou Gestão; Inscrição na Ordem dos Contabilistas Certificados; Experiência profissional mínima de 5 anos em funções similares, aplicando IFRS e em contexto multinacional; Conhecimentos de SAP e HFM; Experiência em gestão de equipa; Proatividade e resiliência; Forte capacidade analítica, de resolução de problemas e dinamismo; Fluência em inglês.
O que oferecemos Ambiente de trabalho flexível; Programa de benefícios exclusivo; Oportunidades de formação e desenvolvimento; Oportunidades de mobilidade interna; Reconhecimento pessoal e profissional, com base na meritocracia.
Detalhes da oferta
- Capwatt
- Indeterminado
- 28/03/2024
- 26/06/2024
We are looking for a sap bo – reporting and data analyst with the following requirements: requisitos do trabalho • extraction and analysis of data from various sources;• participation in the data delivery process with the entire delivery environment;• import (incl... outros dados de posição • duration:......
* reporting hiérarchique : reporting au directeur comptable du groupe* participation à la tenue de la comptabilité générale * enregistrement des opérations de trésorerie et lettrage* rapprochement bancaire* comptabilisation des notes de frais* participation à la comptabilité fournisseurs * saisie des......
Tasks: – to be the point of contact of the costumers through a variety of channels – e-mails, phone calls and chat; – verification of needs; – order and process management; – presentation of customized solutions; – client management; – reporting... com/politica-de-privacidade/......
Your profile- excellent communication skills in hebrew;- bachelor's degree (preferred);- minimum 6 months of relevant customer care experience;- general understanding of online marketing products/services being supported;- excellent communication skills;- dynamic and organized......
You will be part of an extremely driven remote team in awesome portugal!this offer is a great opportunity for anyone who is looking for a new challenge !purpose of the role:as a customer service representative, youll be helping travelers find, plan, and book their flight and/or hotel, ensuring a worry-free......
Requirementsat least 12 months of direct customer service experience required, preferably in contact centers in a b2c and/orb2b environmentgood communication skills, both verbal and oralexcellent native level written and spoken communication skills in the language of supportproactive attitude and strong......
Requirementsat least 12 months of direct customer service experience required, preferably in contact centers in a b2c and/orb2b environmentgood communication skills, both verbal and oralexcellent native level written and spoken communication skills in the language of supportproactive attitude and strong......
Funções: responsável pelo atendimento ao cliente/agência; reporting dos resultados da equipa comercial (angariações); apoio a direção comercial; responsável pela gestão de processos... a agência imobiliária smith & adams, localizada no centro de lisboa, está à procura de um coordenador(a) de loja full-time......
Dinamizar toda a comunicação do grupo; promover comercialmente o conceito nos órgãos de comunicação social e redes sociais; atualizar a informação e estabelecer a política de comunicação; planificar a sua atividade de acordo com os objetivos definidos; elaborar um reporting periódico da sua atividade......
Ability to: assist users with pre-sales, general inquiries, and technical support issues via phone/email/chat/social/social messaging channels (as assigned) to adapt the brand’s voice and tone for interactions on both private (phone/email/chat/messaging channels) and public (social, forums, e-commerce......