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END USER SERVICE SPECIALIST

Sintra - Lisboa

Descrição da oferta de emprego

Numa posição de liderança nas áreas de negócio onde intervém, a CIMPOR – Empresa Multinacional Industrial, possui uma capacidade organizacional, técnica e humana que responde aos mais exigentes critérios de segurança, qualidade, ambiente, inovação e evolução técnica.
Para integração na área das Tecnologias de Informação, procuramos.
End User Service Specialist M/F Responsabilidades.
– Funcionar como o primeiro ponto de contacto dos utilizadores, fazendo o link interno e respetivas escalações.
Supervisionar e controlar o funcionamento da infraestrutura local e global realizando, em caso de necessidade, as acções corretivas para assegurar um alto nível de performance.
Perfil.
– Experiência profissional superior a 2 anos em Service Desk; – Experiência comprovada em plataformas Windows (Workstation e Server), Active Directory e Exchange; – Conhecimentos redes (TCP/IP), Sistemas Operativos e Hardware; – Fluência em Inglês; – Boa capacidade de comunicação e trabalho em equipa; – Forte orientação para o cliente e cumprimento de objetivos; – Carta de Condução.
Preferencial.
– Experiencia Professional superior a 2 anos em Service Desk em ambiente multinacional; – Certificação ITIL; – Conhecimentos avançado de redes (TCP/IP); – Conhecimentos de ambientes cloud; – Fluência em Francês; – Conhecimento de ferramentas da Manage Engine (Servicedesk, Endpoint Central, OP manager).
Resposta ao anúncio através do envio de CV – indicar no assunto o título do anúncio.
Em conformidade com as disposições do RGPD e outra legislação em vigor em matéria de proteção de dados pessoais, a Cimpor garante que o tratamento dos seus dados pessoais é lícito, leal, transparente e limitado às finalidades para as quais os seus dados forem recolhidos.
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Detalhes da oferta

Empresa
  • CIMPOR
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 29/06/2023
Data de expiração
  • 21/06/2024
Customer service agent with french (M/F) - Porto
Eurofirms

Requisitos do trabalho and for a service that the customer won't forget, you need: - six months of relevant experience (prefered); - strong computer navigation skills and pc knowledge (you don’t need to be a pc nerd, don’t worry); - ability to effectively communicate, both written and verbally; - attention......

Customer service german (m,f) banking
Personalbüro u. herrmann

Start: 31st may or later banking project: german on-siterole: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......

Customer Service German (m,f) Banking Lisbon
Personalbüro U. Herrmann

Start: 17 june banking project: german on-site in lisbon role: as customer service agent (m/f/d) for german you will support clients from one of the greatest german banks... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously......

German speaking customer specialist (M/F) - Porto Hybrid
Eurofirms

This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer......

Customer Service Agents (m/f) Search Engine: German
Personalbüro U. Herrmann

Requisitos do trabalho profile:german c2english b2experience in customer support (preferable) outros dados de posição benefits:excellent remuneration package based on experience, skills and performancelife insurancemeal allowance + transport allowanceprivate health insurancerelocation package:reimbursement......

Customer Service Agent (m,f) Dutch: Household appliance
Personalbüro U. Herrmann

Start: 12 june or later shift: monday to saturday -08:00 to 18:00 rotational tasks: answer the client questions, via email... work on continuous improvement for client satisfaction... benefits: excellent remuneration package based on experience, skills and performance life insurance meal allowance +......

Sda with dutch & english (attractive bonus)
Fujitsu technology solutions, lda.

Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......

SDA WITH GERMAN & ENGLISH (ATTRACTIVE BONUS)
Fujitsu Technology Solutions, Lda.

Requisitos do trabalho mandatory proficiency in english and german strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......

SDA WITH DUTCH & ENGLISH (ATTRACTIVE BONUS)
Fujitsu Technology Solutions, Lda.

Requisitos do trabalho requirements: mandatory proficiency in english and dutch strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved......

Sda with french & english (attractive bonus)
Fujitsu Technology Solutions, Lda.

Requisitos do trabalho mandatory proficiency in french and english strong client-facing and communication skills customer service orientation available to work in fixed schedules role purpose: provide first level contact and convey resolutions to customer issues properly escalate unresolved queries to......