CONSULTOR/AUDITOR DE CALL CENTER
Descrição da oferta de emprego
Excelentes competências de comunicação e capacidade de trabalhar em equipa.
Orientação para resultados e foco na qualidade do serviço; Capacidade de adaptação a ambientes dinâmicos e em constante evolução; Que funções irão desempenhar Monitorização de chamadas para garantir a qualidade do serviço prestado; Auditoria rigorosa das vendas efetuadas, assegurando o cumprimento de padrões e regulamentos; Auditoria de procedimentos das equipas externas para garantir a conformidade com as políticas da empresa; Desenvolvimento e melhoria contínua dos processos de call center e vendas presenciais; Criação de materiais de apoio para formação e suporte às equipas; Elaboração e implementação de ações específicas para melhorar a eficiência e a qualidade do serviço; Suporte à área comercial, com reporte direto à direção da empresa.
Quais os benefícios oferecidos Oferecemos um ambiente de trabalho dinâmico e desafiante, onde terás a oportunidade de desenvolver as tuas competências e contribuir para o sucesso da empresa.
Salário compatível com as funções a desempenhar.
Outros aspectos a referir Se estás pronto para abraçar este desafio, envia o teu currículo e carta de apresentação com a referência "Consultor de Call Center".
Detalhes da oferta
- Instalplus
- Indeterminado
- 03/05/2024
- 01/08/2024
Outros dados de posição horário de 30 horas semanais, de segunda a sexta-feira das 09:30h – 17:00h; pausa para almoço: 12:30h - 14:00h; plano de remuneração: 100,00€ pagos semanalmente (em regime de recibos verdes); plano de remuneração: comissões apelativas; folgas ao fim-de-semana; zona......
We are recruiting a call center operator - (m/f): functions: back office, inbound and chat (m/f) - oporto - call answering, handling of emails / tickets / chats of questions / questions / complaints... eurofirms is a human resources company where people are the center of everything......
We're selecting call center operator (m/f) for a company in the services sector located in porto... the selected person will carry out the following functions: - ensure service delivered to our customers meets contractual key performance indicator (kpi's); - clarify customer requirements; - probe for......
Audits agents to ensure call quality and optimize sales -designing and creating learning opportunities tailored to the characteristics of individuals or groups through their needs to guide them in their process... professional growth- company benefits... multicultural environment......
Outros dados de posição benefits 100% on-site (pop) and 24/7 (night shifts included) german 950 base salary + 450 language adder + 167 meal allowance relocation assistance for candidates coming from abroad international community modern office in a city center with open spaces, easy to access with public......
At this job, you will: give customers a consistente path to a great experience! - guarantee the best service to our customers according to key performance indicator (kpi's); - clarify customer queries, using decision support tools to provide appropriate resolution to the customer; - create a good relationship......
€ + skill adder 200... 00 € + language adder german 450... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to enhance service and improve the overall customer experienceprovision of information on......
Relocation package: for candidates from abroad, 4 weeks in a hotel + transportation;for candidates relocating internally, 2 weeks + transportation... from the beginning, you will take an active role in providing excellent and nimble customer service experience and seek continuously for initiatives to......
Experience: 2 years ++ uniksystem is expanding the center of excellence (coe) to support international growth and unik low-code bpm platform, our key software product... net /c#• databases: ms sql server, mysql, oracle db; required skills and experience:• fluency in english (c1); excellent soft skills......